Ga naar inhoud

Blijf je nog zoveel strips kopen met de prijsstijgingen?


JPAR

Blijf je nog op dezelfde voet strips kopen met de prijsstijgingen?  

48 leden hebben gestemd

  1. 1. Blijf je nog op dezelfde voet strips kopen met de prijsstijgingen?

    • Ja, ik verander niks aan mijn hoeveelheid aankopen
    • Nee, ik zal minder aankopen doen
    • Nee, ik ga stoppen met aankopen
    • Nee, ik maak de overstap naar een andere taal (Frans, Engels, ...)
      0
    • Nee, ik maak de overstap naar een ander genre


Recommended Posts

2 uren geleden, Neat Stuff zei:

Het feit is natuurlijk wel dat we zelf schuld zijn aan die, in kwaliteit tanende, eindeloze reeks. Voor een uitgever is er geen enkele reden om met die reeksen te stoppen als iedereen die dingen (klagend) blijft aanschaffen.   

Dat is 100% waar...

 

Ik heb er wel veel spijt van inmiddels dat ik nog zolang ben meegegaan in bepaalde reeksen waarvan de kwaliteit in alle objectiviteit de aankoop al lang niet meer rechtvaardigden.. Daar ga ik dan nu ook mee stoppen

Komende delen van Undertaker bijvoorbeeld ga ik ook niet meer halen. De eerste 4 waren ijzersterk maar daarna was de soep wel op vond ik...

Link naar reactie

Het is al een aantal jaren dat ik steeds minder Nederlandstalig probeer te kopen. Dat lukt relatief goed. 

Een van mijn voornemens voor volgend jaar is dat ik geen nieuwe integrale reeks meer zal starten. Biebel verschijnt binnenkort bij Saga, maar dat komt er wegens budget dus niet in. 

 

Reeksen als Chick Bill en 421 zullen wel volledig zijn vanaf volgend jaar, dus dat zijn op de lange duur minder boeken aan te kopen. 

Link naar reactie
17 uren geleden, Gilles zei:

Het is al een aantal jaren dat ik steeds minder Nederlandstalig probeer te kopen. Dat lukt relatief goed. 

Een van mijn voornemens voor volgend jaar is dat ik geen nieuwe integrale reeks meer zal starten. Biebel verschijnt binnenkort bij Saga, maar dat komt er wegens budget dus niet in. 

 

Reeksen als Chick Bill en 421 zullen wel volledig zijn vanaf volgend jaar, dus dat zijn op de lange duur minder boeken aan te kopen. 

Dat doe ik ook. Voornamelijk Engelstalig en nog een enkele Nederlandstalige. Voornamelijk integralen, maar die worden inmiddels ook erg prijzig.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...