linthout Posted April 18, 2023 Share Posted April 18, 2023 Mijn vraag is dubbel: 1) Ik ken de titel niet van wat ik zoek. Het is een western in twee delen, een jaar of vijf geleden verschenen . De stijl lijkt Marini, maar ik zie nergens een western van zijn hand. 2) Kan iemand me deze albums verkopen/ruilen? Beste dank Willy Quote Link to comment
Neat Stuff Posted April 18, 2023 Share Posted April 18, 2023 Wellicht deze? Zijn wel al wat ouder dan van een jaar of vijf geleden... Is in 2010 ook in één integrale hardcover verschenen. Quote Link to comment
Bart 01 Posted April 18, 2023 Share Posted April 18, 2023 Ster van de woestijn schiet me direct te binnen als western van marini, maar die is al een heel stuk ouder wel. Edit neat stuff was me net voor Quote Link to comment
linthout Posted April 18, 2023 Author Share Posted April 18, 2023 Nee, die is het niet. Ik denk zelfs niet van Marini, maar van iemand die min of meer dezelfde stijl heeft. Ja, het is moeilijk, ik weet het...Hij flitste ergens voorbij op facebook, maar ik zie hem niet meer... Quote Link to comment
lukoste Posted April 18, 2023 Share Posted April 18, 2023 Zap hier eens wat Willy: https://www.bdfugue.com/bd/western Ik ben benieuwd. Een gokje: De dominee. Quote Link to comment
linthout Posted April 18, 2023 Author Share Posted April 18, 2023 Noppes... Denk plots dat 'zilveren' in de titel staat...Geen idee waarom...Toch eens op zoeken Quote Link to comment
eddy0001 Posted April 19, 2023 Share Posted April 19, 2023 Deze? Is ook wel wat ouder Quote Link to comment
linthout Posted April 19, 2023 Author Share Posted April 19, 2023 JA! Dit is hem inderdaad. Op de andere staat ook een dame. Heel veel dank aan iedereen die gezocht heeft f dit bekeken heeft. Heeft iemand ze te koop/ruil? groetjes Willy Linthout Quote Link to comment
Bart 01 Posted April 19, 2023 Share Posted April 19, 2023 Deel 1 staat te koop op bol via Het Besloten Land. Quote Link to comment
Neat Stuff Posted April 19, 2023 Share Posted April 19, 2023 4 uren geleden, linthout zei: JA! Dit is hem inderdaad. Op de andere staat ook een dame. Heel veel dank aan iedereen die gezocht heeft f dit bekeken heeft. Heeft iemand ze te koop/ruil? groetjes Willy Linthout Ik heb beide delen op de zaak staan. Kunnen opgestuurd worden als je wilt. Quote Link to comment
Boris Valeo Posted April 19, 2023 Share Posted April 19, 2023 Is daar dan een 2de deel van verschenen, want ik heb dat dan compleet gemist. Ik vond het eerste deel trouwens zeer goed Quote Link to comment
Suske Posted April 19, 2023 Share Posted April 19, 2023 8 hours ago, linthout said: JA! Dit is hem inderdaad. Op de andere staat ook een dame. Heel veel dank aan iedereen die gezocht heeft f dit bekeken heeft. Heeft iemand ze te koop/ruil? groetjes Willy Linthout Op Lastdodo staan er veel te koop. Sommige verkopers verkopen de twee delen samen. https://www.lastdodo.nl/nl/areas/14637-zilveren-maan-boven-providence Quote Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986 Link to comment
Recommended Posts