WILCO Posted September 6 Share Posted September 6 Sinds kort weet ik dat deze fantastische tv-serie ook verstript geweest is. Heeft er iemand deze al gelezen? Zo ja, is het de moeite om dit aan te schaffen? esteban² 1 Quote Link to comment
mojo Posted September 6 Share Posted September 6 Ah serieus? Dat wist ik ook niet. Er waren wel jeugdboeken van die ik als kind volgde. Ik ben ze recent nog in een doos tegen gekomen. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
WILCO Posted September 6 Author Share Posted September 6 Blijkbaar zijn er maar 12 van verschenen (dus niet van alle afleveringen) en helaas geen comic van de aflevering van de Somme met Charles De Gaule. https://indianajones.fandom.com/wiki/The_Young_Indiana_Jones_Chronicles_(comic) Quote Link to comment
Ambreville Posted September 7 Share Posted September 7 Dat is heel oud. Dark Horse had indertijd een aantal Indiana Jones miniseries die best goed waren. Zolang je van de echte verstrippingen van de films wegblijft kan je daar geen miskoop aan doen. Quote Link to comment
Peter Motte Posted September 7 Share Posted September 7 Ik hou op zich niet zo erg van dat soort reeksen. Te veel blijven uitmelken van iets dat een succes was. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
WILCO Posted September 7 Author Share Posted September 7 Hier is volgens mij geen sprake van ´uitmelken van een succesformule' want de comics kwamen tegelijkertijd uit met de uitzendingen, dus niet achteraf. Het was dus een gok van de uitgever en blijkbaar een goede gok want de serie kende heel veel bijval. Quote Link to comment
Peter Motte Posted September 7 Share Posted September 7 Het is niet omdat ze tegelijk uitkomen, dat het geen uitmelken is. Tuurlijk komen ze tegelijk uit. Dat is gewoon marketing. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Recommended Posts