esteban² Posted December 19, 2023 Posted December 19, 2023 Ja, maar we hebben het dan niet over de oudere Vandersteen reeksen hé, wel over de overvloed aan andere (vaak nieuwe) dingen die aan bod kwamen in het weekblad. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Tom MDP Posted December 19, 2023 Posted December 19, 2023 Inspecteur Sleutels, Baxter, Tandori... dat is mij nog wel bijgebleven. Voor de rest moet ik toch diep gaan nadenken. Maar wederom, ik heb die strips achteraf nooit gekocht eigenlijk, en ik weet ook niet of die oude meuk nog leesbaar is. Quote
esteban² Posted December 20, 2023 Posted December 20, 2023 De drie titels die je noemde zijn dat in ieder geval wel. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Yncke Posted December 20, 2023 Posted December 20, 2023 9 hours ago, Tom MDP said: Voor de rest moet ik toch diep gaan nadenken. Speedball Nation! Twinstar! fantasiooo 1 Quote yncke.be
Recommended Posts