Filliberke Posted January 11 Share Posted January 11 zijn er de komende tijd nog loterijen waar in plaats van geld je een originelen tekening wint ? Quote rood want ik wil niet dood wit want ik geef geen sikkepit blauw omdat ik van jou houw Link to comment
Gilles Posted January 11 Share Posted January 11 Bestaat dat? Of bedoel je de jaarlijkse Top 10 van de stripspeciaalzaak.be? Quote Link to comment
Filliberke Posted January 11 Author Share Posted January 11 ik weet niet of het een loterij heet maar ik ken iemand die een origineel had "gewonnen" Quote rood want ik wil niet dood wit want ik geef geen sikkepit blauw omdat ik van jou houw Link to comment
Waldorf Posted January 11 Share Posted January 11 34 minuten geleden, Filliberke zei: ik weet niet of het een loterij heet maar ik ken iemand die een origineel had "gewonnen" Ja, mensen die in een veiling het laatste bod hebben uitgebracht zeggen ook dat ze 'gewonnen' hebben, maar uiteindelijk moeten ze wel betalen. cartoonesk 1 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Ambreville Posted January 11 Share Posted January 11 Op BD-Encheres. De inzet is wel variabel. Een paar jaar geleden heb ik bij het eindejaarsevent van Black & White een versie van Irreverences-X gewonnen met een origineel aquarel er in. Dat was wel leuk. Quote Link to comment
Filliberke Posted January 11 Author Share Posted January 11 @Ambreville weet je ook wanneer de loterij word georganiseerd Quote rood want ik wil niet dood wit want ik geef geen sikkepit blauw omdat ik van jou houw Link to comment
Air Posted January 14 Share Posted January 14 Uitgeverij personalia heeft regelmatig “wedstrijdjes” waar wat te winnen valt. Maar dan moet jezelf een originele tekening maken Filliberke 1 Quote . Link to comment
Recommended Posts