Straffe Recensent Posted January 17 Share Posted January 17 Drie integrales van De Rode Ridder in heel mooie staat. Verkoop wegens dubbel. Steeds zorgvuldig bewaard in een rookvrij huis. Betreft nummer 4, 5 en 6 uit de blauwe stripreeks De Eerste Avonturen van 1963 tot 1967 door Willy Vandersteen, uitgegeven door Standaard Uitgeverij. Strips worden niet meer gedrukt en zijn moeilijk te vinden. Vraagprijs €200. Bij voorkeur samen verkocht, maar kan ook apart. Ophalen kan in Kortrijk of Meulebeke in België. Verzenden kan, maar op kosten koper. Naar Nederland is zo'n €7 met Mondial Relay. Quote Straffe Strips: Striprecensies op YouTube Link to comment
Filliberke Posted January 17 Share Posted January 17 sorry maar deze zijn toch 35 per stuk? als je ze nieuw koopt Quote rood want ik wil niet dood wit want ik geef geen sikkepit blauw omdat ik van jou houw Link to comment
Lamme Goedzak Posted January 17 Share Posted January 17 Ze zijn niet meer te vinden in de winkel en worden ook nooit herdrukt. Dan kan je dus vragen wat je wilt... Quote Link to comment
Ambreville Posted January 18 Share Posted January 18 10 hours ago, Lamme Goedzak said: Ze zijn niet meer te vinden in de winkel en worden ook nooit herdrukt. Dan kan je dus vragen wat je wilt... Serieus? Ik heb ooit in een zotte bui 1-4 gekocht. Dus kan ik cashen Quote Link to comment
Lamme Goedzak Posted January 18 Share Posted January 18 11 hours ago, Ambreville said: Serieus? Ik heb ooit in een zotte bui 1-4 gekocht. Dus kan ik cashen Je hebt je schaapjes op het droge! Quote Link to comment
Ambreville Posted February 8 Share Posted February 8 On 1/18/2024 at 8:03 PM, Lamme Goedzak said: Je hebt je schaapjes op het droge! Hmmm. Geveild voor 80 min de kosten van Catawiki. Ik denk dat mijn schaapjes mogen leren zwemmen. Quote Link to comment
shakeitupguy Posted February 8 Share Posted February 8 Op 17/1/2024 om 21:54, Lamme Goedzak zei: Ze zijn niet meer te vinden in de winkel en worden ook nooit herdrukt. Dan kan je dus vragen wat je wilt... Deel 5 & 6 zag ik vorige week nog gewoon liggen in de Fnac. Quote Link to comment
Recommended Posts