cinco Posted June 4, 2024 Posted June 4, 2024 Ben je over het algemeen tevreden over die dingen of kan het toch nog beter? Quote
Jos Van Brussel Posted June 4, 2024 Posted June 4, 2024 Tegenwoordig gebruik ik bijna alleen nog maar itsme. Handiger dan die bakjes. Alleen voor Argenta heb ik nog een bakje, maar die rekening gebruik ik bijna nooit. Quote
Peter Motte Posted June 4, 2024 Posted June 4, 2024 De leesbaarheid van het scherm kan wel eens beter, maar verder ben ik een voorstander van kaartlezers. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Madam Kito Posted June 4, 2024 Posted June 4, 2024 gebruik die nog zelden. Meestal betaal ik gewoon via een qr code die rechtstreeks naar de bankapp gaat. En een zeldzame keer dat er een extra bevestiging nodig is gaat dat dan via itsme. Alhoewel dat dan soms wel eens in de soep loopt. Maar op zich zijn die bakjes prima. Het is alleen behoorlijk omslachtig. En je hebt ze nooit bij je als je ze echt nodig hebt. Quote
cinco Posted June 4, 2024 Author Posted June 4, 2024 1 uur terug, Peter Motte zei: De leesbaarheid van het scherm kan wel eens beter Ja. Standaard achtergrondverlichting zou handig zijn voor mensen die in de avonduren hun bankzaken doen. Quote
Rataplan Posted June 11, 2024 Posted June 11, 2024 Het kan heel wat beter natuurlijk. Rechtstreeks met de klant. En de eigen gekozen munt. Zonder de tsskomst v d centrale bank. Quote
cinco Posted September 18, 2024 Author Posted September 18, 2024 Verschillende van die kaartlezers gebruiken bij de weergave van de cijfercode een nul met een punt in wat door hun gebrek aan achtergrondverlichting van de display gemakkelijk als een 8 kan aanzien worden in een matig verlichte ruimte. Peter Motte 1 Quote
Peter Motte Posted September 18, 2024 Posted September 18, 2024 Op 12/6/2024 om 01:05, Rataplan zei: Het kan heel wat beter natuurlijk. Rechtstreeks met de klant. En de eigen gekozen munt. Zonder de tsskomst v d centrale bank. Je bedoelt toch niet: met een cryptomunt zodat we onafhankelijk worden van een van de meer dan 200 centrale banken, maar wel afhankelijk van de twee enige superchipbakkers ter wereld, nl. Intel en AMD? Die allebei hun chips maken met behulp van apparaten geleverd door het enige bedrijf ter wereld dat dergelijke nanochips kan leveren, nl. TSMC? Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Recommended Posts