Ga naar inhoud

Gratis Proefnummer Spirou


Recommended Posts

Opgelet: dit aanbod geldt enkel voor mensen met een adres in België.

Als abonné kan ik 10 gratis nummers van het weekblad Spirou (de franstalige Robbedoes) schenken. Het gaat om het nummer 3974 van 11 juni 2014, dat naar je adres (in België) zal worden opgestuurd. Het spijt me voor de Nederlanders, maar het aanbod van Spirou geldt niet voor hen (en laten we een kat een kat noemen: een Hollander begrijpt toch geen Frans).

Ik koppel er een klein prijsvraagje aan vast. Noem één van de twee stripalbums die ik publiceerde.
Stuur me een mail met het antwoord op die vraag, en ik stuur jou in antwoord de code waarmee je op de site van Spirou jouw gratis proefnummer kan bestellen. De actie loopt tot 19 mei. En ik heb nog 9 codes weg te geven. Wees er dus op tijd bij.

Mailen dus naar dirk apenstaartje monsieurtoupet.be

www.monsieurtoupet.be

Link naar reactie

Ik heb net mijn laatste code gegeven.

Maar als er nog iemand geïnteresseerd is, zie de reactie van beus hierboven.

 

Aan wie mij mailde. Ik hoop dat jullie er, net zoals ik, van genieten. Natuurlijk staat er af en toe een strip in waarvan je minder geniet, maar ik lees mijn Spirou elke week met veel plezier van voor naar achter. En het is ook gewoon goed voor je Frans. 

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...