dirk (monsieur toupet) Posted May 8, 2014 Posted May 8, 2014 Opgelet: dit aanbod geldt enkel voor mensen met een adres in België.Als abonné kan ik 10 gratis nummers van het weekblad Spirou (de franstalige Robbedoes) schenken. Het gaat om het nummer 3974 van 11 juni 2014, dat naar je adres (in België) zal worden opgestuurd. Het spijt me voor de Nederlanders, maar het aanbod van Spirou geldt niet voor hen (en laten we een kat een kat noemen: een Hollander begrijpt toch geen Frans).Ik koppel er een klein prijsvraagje aan vast. Noem één van de twee stripalbums die ik publiceerde.Stuur me een mail met het antwoord op die vraag, en ik stuur jou in antwoord de code waarmee je op de site van Spirou jouw gratis proefnummer kan bestellen. De actie loopt tot 19 mei. En ik heb nog 9 codes weg te geven. Wees er dus op tijd bij.Mailen dus naar dirk apenstaartje monsieurtoupet.be www.monsieurtoupet.be Quote
Waldorf Posted May 9, 2014 Posted May 9, 2014 Mailtje verstuurd. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
dirk (monsieur toupet) Posted May 9, 2014 Author Posted May 9, 2014 Ik heb nog 4 codes weg te geven. Quote
Kool Thing Posted May 12, 2014 Posted May 12, 2014 net gelezen en direct gemaild Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
beus Posted May 12, 2014 Posted May 12, 2014 als dirk geen codes meer heeft en er nog mensen geïnteresseerd zijn heb ik ook nog een paar codes over Quote
dirk (monsieur toupet) Posted May 12, 2014 Author Posted May 12, 2014 Ik heb net mijn laatste code gegeven. Maar als er nog iemand geïnteresseerd is, zie de reactie van beus hierboven. Aan wie mij mailde. Ik hoop dat jullie er, net zoals ik, van genieten. Natuurlijk staat er af en toe een strip in waarvan je minder geniet, maar ik lees mijn Spirou elke week met veel plezier van voor naar achter. En het is ook gewoon goed voor je Frans. Quote
Waldorf Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 Vrijdag zat hij in de bus! Nog eens bedankt, Dirk. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
shakeitupguy Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 De mijne ook vrijdag ontvangen. Was een speciale Vaderdag editie. Enorm bedankt, Dirk. Quote
Kool Thing Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 Hopelijk zit de mijne vandaag in de bus Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
Simon Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 als dirk geen codes meer heeft en er nog mensen geïnteresseerd zijn heb ik ook nog een paar codes over Ik heb ook wel interesse in zo'n proefnummer, indien je er nog over hebt. :-) Quote
dirk (monsieur toupet) Posted June 10, 2014 Author Posted June 10, 2014 Sorry, Simon. Het was een eenmalige actie van Spirou, waarvoor je je voor 19 mei moest opgeven... Quote
Tuizentfloot Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 Ook ten huize Tuizent ontvangen. Merci, monsieur Toupet ! Quote
Simon Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 Geen probleem hoor, ik had het gewoon verkeer gelezen. Quote
Recommended Posts