Ga naar inhoud

As Van Katharen.


Recommended Posts

is airborne 44 zo goed? vertel eens, ik heb die niet.

Vind ik dan weer één van de beste reeksen; zoveel juiste gegevens verwerkt in een "schitterend" decor. Nu is het wel zijn eigen streek; Ja, durf je gerust deze reeks aan te raden!

In het Frans is hij al aan deel 5.

 

Kon ik het je maar zo mooi zeggen: http://www.stripspeciaalzaak.be/PHP/besprekingen/index.php?module=album&id=1467

Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.

Link naar reactie
Gast Kontiki

De vertaling van deel 5 is een maandje opgeschoven. Het had anders deze week in de winkel moeten liggen. Jarbinet speelt ook al met het idee voor een volgend tweeluik met Bastogne als decor.

Leuk weetje, hij nam een deel van Didier Comès' documentatiebibliotheek over na diens dood.

Link naar reactie
Gast Kontiki

Airborne vind ik zelf niet zo goed, de personages lijken erg veel op elkaar. As van de Katharen vond ik dan weer heel goed en beter te volgen. Wel heb ik destijds wat moeite moeten doen om de reeks bij elkaar te vinden, geen idee hoe de beschikbaarheid nu is.

Er zijn ondertussen een paar albums herdrukt. De reeks is in principe volledig beschikbaar.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...