Ga naar inhoud

Amerikaanse Superhelden En Star Wars-Figuren Op Z'n Vlaamse Primitieven


Gast Kontiki

Recommended Posts

Sommige zijn leuk, maar er zijn er ietske te veel, waarbij telkens dezelfde gimmick nl. de halskraag is gebruikt.  Ik vind het een leuk idee voor een paar foto's, maar zoveel...

 

Geldt voor mij ook. Een keer of vijf is leuk, daarna is het trucje bekend en is het een herhaling van zetten. Het zijn er nu teveel in dezelfde stijl. Misschien meer variëren in tijdperken.

Link naar reactie

 

1/ Vlaamse primitieven, dat is Van Eyck enz... Hier zie ik eerder de stijl van Rubens en zo in...

 

 

de vlaamse primitieven is iets meer de kap (of hoofddoek als je wil) dan de halskraag. Maar die werd ook wel gebruikt als ik het me nog goed herinner. Toch zal je bij vlaamse primitieven meer een sjaaltje dan een kraag vinden.

 

Nu ja, los van die benaming vind ik het wel grappig en leuk gedaan. Nog van dat :D

Link naar reactie

Die molensteenkraag is inderdaad niet meteen compatibel met het werk van de Vlaamse Primitieven, die hun werken vroeger dan dat afleverden.  Toch zitten er wel enkele leuke tussen, al had wat meer variatie zeker geen slecht idee geweest.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...