alexjodo Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Tekenaar Henri Ghion oftewel Géri is gisteren op 80jarige leeftijd overleden. Quote Link to comment
Suske Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Gezien de weinige reacties denk ik dat Géri niet heel bekend was bij ons. Samen met onder andere Berck, Aidans en Mitteï was hij één van de vaste tekenaars van het reclamebureau van Uitgeverij Lombard, namelijk Publiart. Quote Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986 Link to comment
Kool Thing Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Mr Magellan, altijd al een moeilijke, halfslachtige reeks gevonden. Ik was er niet wild van. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Lecram Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Ach....weer ontvalt er ons een striptekenaar....RIP Geri Quote Link to comment
Peter Motte Posted February 5, 2015 Share Posted February 5, 2015 Ik herinner me nog goed zijn aparte Skblllz. Quote Koop wat je leest, lees wat je koopt. Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte Link to comment
Bonte Posted February 5, 2015 Share Posted February 5, 2015 Ik ga Mr Magellan nog eens herlezen, vond het vroeger een vreemde reeks maar misschien was hij gewoon z'n tijd ver vooruit. RIP Geri Quote Link to comment
djkeos Posted February 5, 2015 Share Posted February 5, 2015 Ik herinner me deze reeks vooral omdat ie wekelijks in de Kuifje stond. Toen nog onderdeel van het fenomeen Leesmap. Quote Link to comment
Recommended Posts