Ga naar inhoud

Hachette Miniaturen Blake & Mortimer


Freakzilla

Recommended Posts

Voor degenen die de uitgave van de Blake & Mortimer miniaturen en boekjes volgen, hier is de up to date lijst:

http://blake-jacobs-...e-11810694.html

In Frankrijk zit men dus al aan nummer 50.

 

Recent waren blijkbaar de nummers 24-25-26-27 uitverkocht, want na mijn zending van de nummers 22 en 23 volgden 28 en 29. Daarbij een verklaring van Hachette dat zo snel mogelijk de ontbrekende nummers nagestuurd gingen worden. Onlangs ontving ik inderdaad de nummers 24 en 25.

 

En wat zijn dat mooie miniaturen! Voor 15€ per stuk vind ik dat een aanvaardbare prijs. Ze zijn mooier dan de Kuifje miniaturen, die duurder zijn. maar dat is natuurlijk een persoonliojke mening.

 

Hoe zit het met de anderen die deze uitgaven volgen?

I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR

Link naar reactie
  • 10 months later...

Inmiddels is de collectie van 63 toestellen in Frankrijk afgerond.  Op een blog vond ik onderstaande foto's.  Best indrukwekkend als je ze zo allemaal bij elkaar ziet.  Ik heb er uiteindelijk 6 gekocht.
Allemaal heel mooi maar waar zet je zo'n verzameling, hé ?

Zijn er Repers die ze (zo goed als) allemaal gekocht hebben ?



 

post-69-0-83129400-1382360069_thumb.jpg

post-69-0-26096200-1382360071_thumb.jpg

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Zijn er Repers die ze (zo goed als) allemaal gekocht hebben ?

 

 

Ja. Ik laat ze per post toekomen. Maandelijks ontvang ik de twee recentste mobiles.

Ik zit nu aan nummer 51. Er zijn ondertussen wel drie mobiles die tijdelijk niet meer leverbaar waren. Die heb ik dus nog tegoed.

Een prachtige collectie!

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

zou zo'n zwaardvis niet als modelbouw pakket te koop zijn? Dat zie ik mezelf nog wel eens doen. Als kind plakte ik het ene vliegtuigje na het andere in elkaar. Zo'n zwaardvis lijkt me ook nog wel eens een keertje leuk.

Link naar reactie

zou zo'n zwaardvis niet als modelbouw pakket te koop zijn? Dat zie ik mezelf nog wel eens doen. Als kind plakte ik het ene vliegtuigje na het andere in elkaar. Zo'n zwaardvis lijkt me ook nog wel eens een keertje leuk.

 

Dat deed ik ook! Bestaan die vliegtuigmodelpakketjes nog? Ze zijn vast niet zo populair als vroeger meer.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

 

ok, dit is dus weirder dan weird. De verkoper woont in Putte, hetzelfde dorp waar ik 25 jaar van mijn leven heb doorgebracht. Toch maar eens kijken of mijn ouders niet achter mijn rug mijn stripverzameling aan het verpatsen zijn :D

Link naar reactie

 

Nee. De Zwaardvis was de eerste mobile van de collectie. Die werd destijds aangeboden aan een lanceringsprijs van naar ik dacht 6€.

Deze werd inderdaad in Frankrijk uitgegeven, maar was probleemloos te bestellen via de post.

Meerdere winkels in België verkochten hem ook, allemaal aan diezelfde prijs.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...