Freakzilla Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 Voor degenen die de uitgave van de Blake & Mortimer miniaturen en boekjes volgen, hier is de up to date lijst: http://blake-jacobs-...e-11810694.html In Frankrijk zit men dus al aan nummer 50. Recent waren blijkbaar de nummers 24-25-26-27 uitverkocht, want na mijn zending van de nummers 22 en 23 volgden 28 en 29. Daarbij een verklaring van Hachette dat zo snel mogelijk de ontbrekende nummers nagestuurd gingen worden. Onlangs ontving ik inderdaad de nummers 24 en 25. En wat zijn dat mooie miniaturen! Voor 15€ per stuk vind ik dat een aanvaardbare prijs. Ze zijn mooier dan de Kuifje miniaturen, die duurder zijn. maar dat is natuurlijk een persoonliojke mening. Hoe zit het met de anderen die deze uitgaven volgen? Quote I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR Link to comment
Veto Posted December 14, 2012 Share Posted December 14, 2012 Ik spring bij mijn lokale dagbladhandel nog regelmatig binnen maar voorlopig houd ik het bij mijn zes voertuigjes die tot nu toe pronken op mijn stripkast. Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
jeroen Posted December 14, 2012 Share Posted December 14, 2012 Zijn deze uitgaves ook in nederland verkrijgbaar? Quote Link to comment
Veto Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Inmiddels is de collectie van 63 toestellen in Frankrijk afgerond. Op een blog vond ik onderstaande foto's. Best indrukwekkend als je ze zo allemaal bij elkaar ziet. Ik heb er uiteindelijk 6 gekocht.Allemaal heel mooi maar waar zet je zo'n verzameling, hé ?Zijn er Repers die ze (zo goed als) allemaal gekocht hebben ? Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
156 Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 In de Tintin shop in Brussel heb ik die auto's ook ooit allemaal naast mekaar zien tentoongesteld staan. Dat was inderdaad zeer mooi. Je hebt toch ook nog een collectie van langere dozen die telkens een wagen en een aanhangwagen bevatten met een paar figuurtjes? Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 ik zou eigenlijk alleen die zwaardvis willen hebben, zou ik die kunnen bestellen bij Hachette? Quote Link to comment
Waldorf Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 ik zou eigenlijk alleen die zwaardvis willen hebben, zou ik die kunnen bestellen bij Hachette? Er zit ook een leuke Landrover bij, zie ik. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Guest Natte aap Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 ah ja, die wil ik ook wel. En een hamer. Quote Link to comment
Martin Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Zijn er Repers die ze (zo goed als) allemaal gekocht hebben ? Ja. Ik laat ze per post toekomen. Maandelijks ontvang ik de twee recentste mobiles. Ik zit nu aan nummer 51. Er zijn ondertussen wel drie mobiles die tijdelijk niet meer leverbaar waren. Die heb ik dus nog tegoed. Een prachtige collectie! Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
Waldorf Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 ah ja, die wil ik ook wel. En een hamer. Tijd om te consuminderen, Aap. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Guest Natte aap Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Tijd om te consuminderen, Aap. inderdaad, maar eerst dit nog. Quote Link to comment
Theoak Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Ik heb er 4 waaronder de Zwaardvis. Het oogt mooi in de vitrine, maar ik hoef ze niet allemaal te hebben. Los zijn ze op grote strip- en verzamelbeurzen wel te koop. Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 zou zo'n zwaardvis niet als modelbouw pakket te koop zijn? Dat zie ik mezelf nog wel eens doen. Als kind plakte ik het ene vliegtuigje na het andere in elkaar. Zo'n zwaardvis lijkt me ook nog wel eens een keertje leuk. Quote Link to comment
Martin Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 zou zo'n zwaardvis niet als modelbouw pakket te koop zijn? Dat zie ik mezelf nog wel eens doen. Als kind plakte ik het ene vliegtuigje na het andere in elkaar. Zo'n zwaardvis lijkt me ook nog wel eens een keertje leuk. Dat deed ik ook! Bestaan die vliegtuigmodelpakketjes nog? Ze zijn vast niet zo populair als vroeger meer. Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
Tweetie Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 ik zou eigenlijk alleen die zwaardvis willen hebben, zou ik die kunnen bestellen bij Hachette? Op marktplaats staan ze ook. Vast ook goedkoper in de verzending: http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/stripfiguren/m718233239-blake-mortimer-vliegtuig-sx-1-nieuw-in-verpakking.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Op marktplaats staan ze ook. Vast ook goedkoper in de verzending: http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/stripfiguren/m718233239-blake-mortimer-vliegtuig-sx-1-nieuw-in-verpakking.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr ok, dit is dus weirder dan weird. De verkoper woont in Putte, hetzelfde dorp waar ik 25 jaar van mijn leven heb doorgebracht. Toch maar eens kijken of mijn ouders niet achter mijn rug mijn stripverzameling aan het verpatsen zijn Quote Link to comment
Tweetie Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Wellicht een ingewikkelde hint van je ouders dat je niet vaak genoeg langskomt? Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Wellicht een ingewikkelde hint van je ouders dat je niet vaak genoeg langskomt? ik ben twee jaar geleden al eens langs hun huis gereden, hoe veeleisend kunnen ouders zijn zeg. Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 hoe groot is die zwaardvis trouwens? Op de foto vind ik het een beetje moeilijk in te schatten. Quote Link to comment
Tweetie Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 25 cm volgens het internet. Quote Link to comment
Martin Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Op marktplaats staan ze ook. Vast ook goedkoper in de verzending: http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/stripfiguren/m718233239-blake-mortimer-vliegtuig-sx-1-nieuw-in-verpakking.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr Nee. De Zwaardvis was de eerste mobile van de collectie. Die werd destijds aangeboden aan een lanceringsprijs van naar ik dacht 6€. Deze werd inderdaad in Frankrijk uitgegeven, maar was probleemloos te bestellen via de post. Meerdere winkels in België verkochten hem ook, allemaal aan diezelfde prijs. Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
156 Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Nu dat ik hier "Zwaardvis" zie staan dringt het pas tot me door dat het om B&M autootjes gaat. Quote Link to comment
Theoak Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Vanavond loopt op de Catawiki-stripveiling een kavel af met 18 modellen uit deze serie. Het is kavel 2. Quote Link to comment
Theoak Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 En kavel 106 bevat de eerste 18 modellen. Quote Link to comment
Recommended Posts