Jump to content

Caztar

Poetzarelli

Recommended Posts

Posted

Ah, zalig! Caztar is terug. :D

Geslaagde Clooney. Het duurde een poosje voor ik de kaas door had, maar leuk gevonden.

Ik zou het eerste kader spiegelen; dan zie je eerst de genietende blik, en volg je dan de 'hond''s ogen naar het boek.

Guest Natte aap
Posted

Ik had de kaas ook niet direct door, maar da's omdat ik in het Nederlands dacht. Maar eens je hem door hebt is het wel ok hoor.

Zeg, een vraagje, waarom zijn er ijspegels onderaan het tekstballonnetje van caztar als hij aan zijn kippebout denkt?

Posted

Cheese had ik nog wel door. Of een Fransman echter die fromage gaat snappen...

De pictogrammen in deze vind ik over het algemeen iets te ingewikkeld. Het moet ook geen rebus worden, hé.

Verder zou ik er toch voor zorgen dat ge er wat achter de hand houdt, tegen dat uw album zal verschijnen. Als de mensen alle strips al op internet hebben gezien, zijn ze misschien minder snel geneigd het boekske aan te kopen. Al begrijp ik dat ge ook de aandacht voor uw Caztar levend wilt houden.

Posted

De franse mensen hebben al positief gereageerd op de gag, ze zijn slimmer dan dat ze er uit zien.

Zo ingewikkeld zijn de picto's toch niet.

De prequel van Caztar gaat zeker niet getoond worden op internet en ja misschien de rest ook niet meer.

'k Zal er eens over slapen.

Posted

Verder zou ik er toch voor zorgen dat ge er wat achter de hand houdt, tegen dat uw album zal verschijnen. Als de mensen alle strips al op internet hebben gezien, zijn ze misschien minder snel geneigd het boekske aan te kopen. Al begrijp ik dat ge ook de aandacht voor uw Caztar levend wilt houden.

Rare redenering. Dus door voorpublicatie van bv. een Kid Paddle in de krant gaat de albumverkoop daardoor omlaag? Net omgekeerd zou ik denken. Ik kijk in ieder geval al uit naar het album.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Posted

Mijn vernieuwde site staat nu online www.poetzarelli.be

We werken nu aan een album van Caztar.

Zojuist nog een nieuwe gag afgewerkt en begin nu aan een prequel van 16 pagina's.

Deze en nieuwe gags zal je hier op het forum of elders niet meer zien verschijnen.

Die worden weerhouden voor publicatie in het album

Hierbij nog een cover voor een publicatie van een album in Franfrijk met andere franse tekenaars.

post-138-0-95740900-1359197918_thumb.jpg

Guest Natte aap
Posted

ik wens je alle geluk en succes toe. hopelijk lukt het om hiermee voet aan de grond te krijgen in Frankrijk.

• 2 years later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
Posted

Het lijstje waar je me kan vinden met de nieuwe Caztar:

12 oktober: Voorstelling van Caztar 2 bij Strip2000 in Eindhoven
(Ivan Adriaenssens signeert ook mee op deze avond)
15 & 16 oktober: Stripfestival Breda
Officiële voorstelling groot publiek van Caztar 2
5 november: Stripfestival Terneuzen
3 december: Stripwinkel Beo Antwerpen 14 tot 17 uur
4 december: Stripbeurs Heist op den berg

12 februari 2017: Stripfestival Getekend Lommel

post-138-0-26472600-1475394112_thumb.png

• 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...
  • 9 months later...
Posted
6 uren geleden, Poetzarelli zei:

Goed nieuws voor de 6 fans van Caztar! Caztar 3 'Mirra-Mirra' komt uit in september 2018.
Te verkrijgen op het Brabants Stripspektakel in Veldhoven op de stand van Comicwatch!

6 fans, ik zeg extreme luxe versie 😂