eriktex Posted July 21, 2015 Share Posted July 21, 2015 Wat nu? Nog geen draadje over dit super-gezellige en altijd zonovergoten festival? HUM is ook deze keer aanwezig, en wel met twee kraampjes in de Oudestraat. Welke Repers gaan er nog meer? We nemen enkele primeurs mee: Robert v/d Kroft is ook aanwezig in Kampen dus je kunt direct je ex-libris laten signeren Tot dan, Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
tuinmantvkijken Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 ik zal er zijn 2 kramen ff in de schuur kijken naar wat ik meeneem zal wel 1 kraam dump worden evt aangevuld met comics 2e kraam wat ander spul altijd gezellie Quote Link to comment
marioboon Posted July 25, 2015 Share Posted July 25, 2015 Op mijn verjaardag zit ik in een hoekje depri te wezen over mijn leeftijd ;-) Quote Link to comment
Johan Posted July 25, 2015 Share Posted July 25, 2015 Tja dat jong grut moet altijd maar klagen... Quote Link to comment
Debby Posted August 6, 2015 Share Posted August 6, 2015 Datum Kamperstripspetakel verkeerd in de kalender van deze pagina!! Staat 16 maar moet 15 augustus 2015 zijn!! Quote Link to comment
Tweetie Posted August 6, 2015 Share Posted August 6, 2015 Datum Kamperstripspetakel verkeerd in de kalender van deze pagina!! Staat 16 maar moet 15 augustus 2015 zijn!! Hi, heb het bijgewerkt. Kennelijk een copypaste fout, 16 Augustus was vorig jaar. Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 6, 2015 Share Posted August 6, 2015 Tijd voor grote opruiming in kampen Quote Link to comment
Bonte Posted August 12, 2015 Share Posted August 12, 2015 Datum Kamperstripspetakel verkeerd in de kalender van deze pagina!! Staat 16 maar moet 15 augustus 2015 zijn!! Ik heb het ook aangepast in de kalender, ik had het overgenomen van Tweetie's lijst. Quote Link to comment
eriktex Posted August 16, 2015 Author Share Posted August 16, 2015 't Was weer gezellig in Kampen gisteren! De weersvoorspellingen vooraf waren niet super, maar het viel heel erg mee. 's Morgens om 7 uur viel er een enorme stortbui (ik kwam toen net uit bed...) en ter plaatse bleek dat de marktkraam naast de onze onder het hemelwater bezweken was (gebroken bovenbalk), maar die werd alweer hersteld. Tot 2 uur prachtig weer, daarna anderhalve regenbui, viel best mee. Tussen 10 en 11 uur was het nog erg rustig, maar daarna werd het heel druk. Wat minder verzamelaars maar veel dagjesmensen die hun series kwamen aanvullen. Een buitenbeurs in het centrum van een stad op zaterdag is daar ook perfect geschikt voor. Kampen is het kleine broertje (zusje?) van Haarlem. Organisatie was weer top! Veel Nederlandse tekenaars aanwezig ook, met een toffe expositie met originelen van Eric Heuvel. Volgend jaar weer! Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 16, 2015 Share Posted August 16, 2015 het was gister zeker gezellie in de ochtend weinig kunnen rondlopen druk met verkopen :e007: er waren een aantal mensen die maar bleven terug komen maar o wat een gesleep altijd en dan gezeik over zo'n K paal die omhoog stond op eens de gewone strips hobbelde beetje door euro bak idem einde van de dag maar even wat dozen door verkocht Quote Link to comment
retep Posted August 16, 2015 Share Posted August 16, 2015 Sinds jaren weer eens naar Kampen geweest, leuk buitenfestival met plenty kramen en nederlandse tekenaars. Kampen is een prettig stadje met een fraai historisch centrum, aardige restaurantjes en een koopgoot. Je kan je vrouw dus zonder probleem een keer meenemen. Het vroeger al ergerlijk aanwezige dixielandorkestje was uitgebreid met een one man band in een soort speelgoedautotje, de enige minpuntjes van dit festival. Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 16, 2015 Share Posted August 16, 2015 Die band moeten ze schrappen Quote Link to comment
eriktex Posted August 16, 2015 Author Share Posted August 16, 2015 Sinds jaren weer eens naar Kampen geweest, leuk buitenfestival met plenty kramen en nederlandse tekenaars. Kampen is een prettig stadje met een fraai historisch centrum, aardige restaurantjes en een koopgoot. Je kan je vrouw dus zonder probleem een keer meenemen. Het vroeger al ergerlijk aanwezige dixielandorkestje was uitgebreid met een one man band in een soort speelgoedautotje, de enige minpuntjes van dit festival. Bij die kerel in dat autootje moest ik twee keer kijken: dat leek wel de tweelingbroer van Marq van Broekhoven !!! Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Tweetie Posted August 16, 2015 Share Posted August 16, 2015 Bij die kerel in dat autootje moest ik twee keer kijken: dat leek wel de tweelingbroer van Marq van Broekhoven !!! Ik dacht ook even dat het Marq was. Quote Link to comment
Guest Rebar Posted August 17, 2015 Share Posted August 17, 2015 Volgens mij kwam er al jaren iemand met dat autootjes maar deze keer met nieuwe chauffeur. Overigens leek het dat er veel minder kramen waren en ook wat 'vaste' tekenaars ontbraken. Jammer, want gezellig festival. Quote Link to comment
Tweetie Posted August 17, 2015 Share Posted August 17, 2015 Aantal kramen was ongeveer hetzelfde als vorig jaar en ook bij de tekenaars zag ik weinig verschil. Jan Kruis en Jan van der Voo zijn waarschijnlijk te oud geworden om nog een hele dag te signeren. Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 17, 2015 Share Posted August 17, 2015 jan kruis kwam vorig jaar al niet meer gezonds redenen qa stands was het zeker niet minder volgens mij ongeveer gelijk Quote Link to comment
Freakzilla Posted August 17, 2015 Share Posted August 17, 2015 Voor het eerst sinds jaren niet naar dit gezelligste stripfestival van Nederland geweest. Inderdaad, wegens het slechte weer. Want deze keer ging ik met de auto rijden in plaats van de trein te nemen. Daardoor jammer genoeg niet de Mystery Guest kunnen meenemen die ik geregeld had. Maar hij beaamde dat de stortregen er teveel aan was. Door een dergelijke zondvloed rijden is allesbehalve leuk, en het signeren in Kampen ook niet in die situatie. Quote I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR Link to comment
Tweetie Posted August 17, 2015 Share Posted August 17, 2015 Voor het eerst sinds jaren niet naar dit gezelligste stripfestival van Nederland geweest. Inderdaad, wegens het slechte weer. Want deze keer ging ik met de auto rijden in plaats van de trein te nemen. Normaal gesproken zit daar toch een dak op? Of kwam je per cabrio? Quote Link to comment
eriktex Posted August 18, 2015 Author Share Posted August 18, 2015 Lees net dat het in grote delen van Oost-Nederland vanaf zaterdagavond 60 uur ononderbroken geregend heeft...hebben we in Kampen toch weer heel veel mazzel gehad! Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Recommended Posts