marioboon Posted August 29, 2015 Posted August 29, 2015 Uitgekuist uit mijn verzameling. Kijk zelf maar of er je iets van interesseert. Anders is het voor de kringloopwinkel of Ivago binnenkort. Prijs: ik ben al blij als je ze komt ophalen in Sint-Amandsberg. (Dus er wordt niks verzonden, sorry) maar ik zeg natuurlijk niet nee tegen een boekenbon of iets lekkers. Quote
JPAR Posted August 29, 2015 Posted August 29, 2015 Het is ook zeer interessant, maar vanuit het noorden van nederland hierheen rijden om op te halen is wat te ver, helaas. Quote
marioboon Posted August 29, 2015 Author Posted August 29, 2015 Doe je toch een dagje Gent erbij. Er is hier veel te beleven en een stripbeurs hier en daar ;-) Quote
Yncke Posted August 29, 2015 Posted August 29, 2015 Boeken als Box Office Poison en Murder Me Dead = super-aanraders ! Nooit van gehoord, maar als die nog vrij ziijn, wil ik ze wel proberen. Wind in de Wilgen idem. Quote yncke.be
Yncke Posted August 29, 2015 Posted August 29, 2015 JINX is ook schitterend hoor!!!! Klink ik hebberig als ik Linthout ook geloof? Quote yncke.be
nobody Posted August 29, 2015 Posted August 29, 2015 Nee, want hij heeft gelijk. Had Willy het niet laten weten, dan ging ik er wat over gezegd hebben. JINX is zeer goed! Net als Bendis' andere, ouwe Image Crime novels. Toen hij nog niet zo bekend was... Quote
Gilles Posted August 30, 2015 Posted August 30, 2015 Jammer dat het een eindje is en ik geen auto heb. Anders had ik zeker een bezoekje gebracht met een paar eclairs ofzo. Die Marvels en werk van Bendis interesseren me sowieso. Quote
marioboon Posted August 30, 2015 Author Posted August 30, 2015 Nooit van gehoord, maar als die nog vrij ziijn, wil ik ze wel proberen. Wind in de Wilgen idem. Kom maar af! Wie er het eerste is,... Jammer dat het een eindje is en ik geen auto heb. Anders had ik zeker een bezoekje gebracht met een paar eclairs ofzo. Die Marvels en werk van Bendis interesseren me sowieso. Inderdaad jammer: want met je eclairs suggestie had je een streepje voor op de rest ;-) Quote
Freakzilla Posted August 30, 2015 Posted August 30, 2015 Graag hoor, Mario! Ik kan er gelijk welke dag en uur van deze week om komen, dus ook vandaag. Alleen woensdag gaat niet in de voormiddag, en het weekend gaat niet vanaf de late namiddag. Quote I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR
marioboon Posted August 31, 2015 Author Posted August 31, 2015 Voor de geïnteresseerden: de boeken zijn al gereserveerd. Ik hou je op de hoogte of er straks nog overblijven Quote
Freakzilla Posted November 14, 2015 Posted November 14, 2015 Ik zoek nog steeds Jinx, Murder Me Dead, en Box Office Poison... Quote I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR
Recommended Posts