Jump to content

Quasi Gratis: Een Doosje Manga, Comics En Andere Strips

marioboon

Recommended Posts

Posted

Uitgekuist uit mijn verzameling.

Kijk zelf maar of er je iets van interesseert. Anders is het voor de kringloopwinkel of Ivago binnenkort.

Prijs: ik ben al blij als je ze komt ophalen in Sint-Amandsberg. (Dus er wordt niks verzonden, sorry) maar ik zeg natuurlijk niet nee tegen een boekenbon of iets lekkers.

post-86-0-61663700-1440859259_thumb.jpg

post-86-0-31714500-1440859265_thumb.jpg

Posted

Nee, want hij heeft gelijk. 

Had Willy het niet laten weten, dan ging ik er wat over gezegd hebben. JINX is zeer goed! Net als Bendis' andere, ouwe Image Crime novels. Toen hij nog niet zo bekend was...

Posted

Jammer dat het een eindje is en ik geen auto heb. Anders had ik zeker een bezoekje gebracht met een paar eclairs ofzo. Die Marvels en werk van Bendis interesseren me sowieso. 

Posted

Nooit van gehoord, maar als die nog vrij ziijn, wil ik ze wel proberen. :) Wind in de Wilgen idem.

Kom maar af! 

Wie er het eerste is,... :)

Jammer dat het een eindje is en ik geen auto heb. Anders had ik zeker een bezoekje gebracht met een paar eclairs ofzo. Die Marvels en werk van Bendis interesseren me sowieso. 

Inderdaad jammer: want met je eclairs suggestie had je een streepje voor op de rest ;-)

Posted

Graag hoor, Mario!

Ik kan er gelijk welke dag en uur van deze week om komen, dus ook vandaag. Alleen woensdag gaat niet in de voormiddag, en het weekend gaat niet vanaf de late namiddag.

I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR

• 2 months later...