Ga naar inhoud

27Ste Stripfestival Middelkerke 2013


Veto

Recommended Posts

Als medewerker van het Stripfestival te Middelkerke ben ik ben hier toevallig eens op dit forum terechtgekomen en zag jullie verzuchtingen over ons Stripfestival. Je kunt natuurlijk niet voor iedereen goed doen maar jullie opmerkingen over "het rad van fortuin" waren inderdaad terecht. Omslachtig, langdradig en inderdaad niet echt leuk als je pas na uren aanschuiven weet of je al dan niet in aanmerking komt. Vandaag heb ik Danny attent gemaakt op het probleem en er komt een lottrekking voor de signeersessie zo weet iedereen onmiddellijk of hij al dan niet bij de gelukkigen behoort. De handtekeningen worden eerst afgewerkt en de tekeningen  komen achteraf in volgorde van trekking aan de beurt. Hopelijk is dit een stap in de goede richting. Mvg

Link naar reactie

Als medewerker van het Stripfestival te Middelkerke ben ik ben hier toevallig eens op dit forum terechtgekomen en zag jullie verzuchtingen over ons Stripfestival. Je kunt natuurlijk niet voor iedereen goed doen maar jullie opmerkingen over "het rad van fortuin" waren inderdaad terecht. Omslachtig, langdradig en inderdaad niet echt leuk als je pas na uren aanschuiven weet of je al dan niet in aanmerking komt. Vandaag heb ik Danny attent gemaakt op het probleem en er komt een lottrekking voor de signeersessie zo weet iedereen onmiddellijk of hij al dan niet bij de gelukkigen behoort. De handtekeningen worden eerst afgewerkt en de tekeningen  komen achteraf in volgorde van trekking aan de beurt. Hopelijk is dit een stap in de goede richting. Mvg

 

Goed initiatief, maar toch nog enkele vraagjes:

Is er nog altijd een 'superwinnaar' voor een dédicace van Delaby ingekleurd door Jérémy of is dat afgevoerd?

En kan je zowel voor Jérémy als Delaby winnen of moet je dan een van de twee kiezen als je voor beiden uitgeloot wordt?

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

 

Dan kom je zaterdag ook want heb je strip mee van Lois

 

 hehe zal zekers komen , bouwertje   nogmaals "thanks"  Had verwacht om je gisteren al aan de tent te zien : Ron van Vliet en Paul Geerts waren druk bezig met tekenen .

In de namiddag begon het serieus warm te komen in die tent .

Zal zaterdag wel meer volk zijn daar ,dan gisteren hehe waaronde mezelf : op hoop van zege !!

Link naar reactie

Gewoon de hele stapel kopen! Voor 750 euro heb je dan 15 tekeningen.

 hehe als dat niet eens een gouden tip is : je bent zeker dat je er bij bent en nog eeens die aparte tekening erbij dan + 15tekeningen ook .

 

kan er iemand de bankrekening nummer opgeven van strip middelkerke , zal direkt storten dan .

nogmaals dank voor die gouden tip !!!

Link naar reactie

Zo mijn alle eerste Delaby is binnen en daar boven op nog een Jeremy

Zodus mijn vakantie aan zee is geslaagd

Voor de rest is alles eerlijk verlopen zonder gefoefeld daarvoor een dikke mercie

En ook een dikke bedank voor de persoon aan de ingang die ons een half uur voor opening binnen liet voor het onweer

Zo zou het elk jaar moeten zijn super

Link naar reactie

Gisteren voor de eerste keer naar het stripfestival geweest. Jammergenoeg was ik niet bij de winnaars voor een tekening van Jérémy.

Het weer zat wel niet mee, 's ochtends regenen dat het niet normaal was en in de namiddag was het in de tent zo heet dat zelfs een jongetje onwel werd bij Paul Geerts en moest braken.

Buiten de boekenbeurs is het mijn eerste stripfestival en ik heb wel de smaak te pakken denk ik. Ik zag dat er blijkbaar veel mensen elkaar daar kenden.

Op naar de volgende!

Link naar reactie

ja , thanks voor het vroeger openen van de tent, zouden anders wel zeer koude douche gekregen hebben allemaal !!

voor delaby en Jeremy was er dus trekking : systeem zat goed in elkaar !! eerlijk verlopen ook .

 

voor mezelf was het veel minder, pppff weer pech voor Delaby , zal dus op een andere beurs moeten gaan zoeken om m'n eerste Delaby te kunnen binnen halen .

hehe echt geen geluk met die tekenaar , maar ja hopen op beterschap he .

 

wel benieuwd naar de tekeningen van beide heren . posten he mannen !!

Link naar reactie

De tekeningen van mij (ook winnaar van zowel J als D) liggen nog bij een kameraad thuis.

Hij was vast zo goed een deel van mijn boeken mee naar Nederland te nemen.

Scheelde mij sjouwen in de trein.

 

Bij deze echter een paar van uit mijn dedicase boek van Bruno.

Een eye opener voor mij.

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...