nobody Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Tweede ronde. Welk van deze twee plaatjes vind jij het beste, leukste, belangrijkste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg voor wie je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van het plaatje mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A: "Dit is een mooie plaat uit Beeldschoon." eriktex B: "Deze is uit mijn all time favoriet. Kon daar vele plaatjes uit kiezen." Zwendel Link to comment
nobody Posted January 26, 2016 Author Share Posted January 26, 2016 Blauw/groen/appelblauwzeegroen/euh en compositie vs. nostalgie... ik weet het nog niet. Even nadenken. Link to comment
Rik Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Moeilijke keuze, de kleur wint het van de nostalgie dus keuze A. Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Dr. Benway Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 A. Ik vind B eigenlijk niet zo bijzonder. marcelherms.nl Link to comment
Diogenes Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Niet gestemd wegens allebei niet zo bijzonder. Tweede keer al deze ronde. Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
TDPB Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Moeilijke keuze, de kleur wint het van de nostalgie dus keuze A. Ook ik baseer me puur op het kleurgebruik. Helaas voor de fans van A vind ik het kleurgebruik van B mooier. Link to comment
Kool Thing Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 a Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Bonte Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 A is beeldschoon, ik zie graag zo'n massa scene zonder echt perspectief. Link to comment
Recommended Posts