Ga naar inhoud

Op Zoek Naar Naam Strip


Recommended Posts

Ik heb ooit een strip doorbladerd in de bib, maar kan me totaal niet meer herinneren wat het was. Heb ook erg weinig om op voort te gaan, maar misschien doet het bij iemand een belletje rinkelen.

 

- moet zowat een jaar of tien geleden zijn, ik denk dat het toen een vrij nieuw album was

- tekenstijl redelijk krabberig, niet al te gedetailleerd

- ik *denk* dat het verhaal zich in Israel afspeelde, met Israelische soldaten, of verzetsleden of zoiets.

- ik herinner me zo goed als niks van het verhaal, denk ook niet dat ik het gelezen heb, maar er was een scene die zich bij een (water?)put afspeelde met een vrouwelijk personage dat zich kwaadmaakt op de gewapende omstaanders, iets in de aard van "wat hebben jullie met hem gedaan" roept en vervolgens een ander personage bevrijdt uit die put.

- ik geloof dat dat personage ook bovennatuurlijke krachten gebruikt om de man te bevrijden. 

 

Iemand een idee? Als ik de cover zie, herinner ik het me waarschijnlijk weer maar ik heb geen idee waar te beginnen zoeken.

Link naar reactie

Ik heb het ooit gekocht denk ik, de inhoud doet een belletje rinkelen (ik meen een flashback-verhaal, met de Mossad misschien) maar mijn geheugen is een zeef, ik dacht aan een Dargaud-uitgave (sorry meer kan ik me niet herinneren)

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...