Peter Motte Posted June 7, 2016 Share Posted June 7, 2016 Een interessant artikel over adblockers: wie blokt er? waarom blokken wij? http://www.nrc.nl/handelsblad/2016/06/07/wie-lust-er-nog-advertenties-weet-dat-u-deze-p-1625318 Quote Koop wat je leest, lees wat je koopt. Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte Link to comment
Bonte Posted June 7, 2016 Share Posted June 7, 2016 Natuurlijk blok ik advertenties voor een hele pak redenen, maar bepaalde sites zet ik op groen omdat ik ze niet storend vind en op zich niets tegen advertenties heb. Hier op het forum bv vind ik ze handige links naar de Catawiki veilingen en de catalogus. Quote Link to comment
Peter Motte Posted June 7, 2016 Author Share Posted June 7, 2016 Vooral die popups zijn vervelend. Quote Koop wat je leest, lees wat je koopt. Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted June 7, 2016 Share Posted June 7, 2016 Heb je zo niets om de overheid te blocken? Quote Link to comment
Beursganger Posted June 7, 2016 Share Posted June 7, 2016 Ik heb de overheid inderdaad een tijdje geblockt wat wel rustgevend was. Maar toen ik 's nachts inbrekers in huis had bleek ook het alarmnummer van de politie geblockt en moest ik ze zelf verjagen wat het leven kostte van mijn vrouw, mijn twee dochters en mijn parkiet Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted June 7, 2016 Share Posted June 7, 2016 Je had waarschijnlijk geen machinegeweer in huis? Quote Link to comment
Bonte Posted June 7, 2016 Share Posted June 7, 2016 Vooral die popups zijn vervelend. popups kun je blocken zonder blocker, dat is niet meer zo'n probleem. Het zijn die bewegende gevallen die het ergst zijn en advertenties die doen alsof ze een onderdeel zijn van de site. Quote Link to comment
156 Posted June 7, 2016 Share Posted June 7, 2016 AdBlock, NoScript, Remove Cookies, ... ik draai het allemaal en het geeft mij een heel serene surfervaring. Quote Link to comment
acor Posted June 7, 2016 Share Posted June 7, 2016 Adblock: ideaal om Facebook en YouTube reclamevrij te houden. Quote Link to comment
Metabaron Posted June 8, 2016 Share Posted June 8, 2016 Wel de Kobijn-box. Met zo'n half gevulde box kan je toch moeilijk een inbreker omleggen... Quote Link to comment
156 Posted June 8, 2016 Share Posted June 8, 2016 Inbrekers gaan lopen als ze dat ding zien. Hetzij uit afgrijzen, hetzij uit medelijden, maar lopen gaan ze. Quote Link to comment
Recommended Posts