Peter Motte Posted June 18, 2016 Posted June 18, 2016 Vandaag om 15 00 start de 24H LeMans, de enige racer waarin iedereen die aankomt wint! 60 teams, honderden deelnemers. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Hamirubi Posted June 18, 2016 Posted June 18, 2016 En de weersverwachtingen zijn veelbelovend. ^^ Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith.
Peter Motte Posted June 18, 2016 Author Posted June 18, 2016 Opgepast: de start is om 15.00 uur, niet om 16.00 uur. Ik had me gebaseerd op het uitzendschema van LaDeux, en zij zenden blijkbaar met vertraging uit. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Yncke Posted June 18, 2016 Posted June 18, 2016 60 teams, honderden deelnemers. Een kwart miljoen aanwezige toeschouwers. Quote yncke.be
Peter Motte Posted June 18, 2016 Author Posted June 18, 2016 Geweldig. Ik denk dat het ook echt wel iets is om te bezoeken. Als verlengd weekend vakantie. Zoals Angoûlème, maar dan voor autoliefhebbers. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Yncke Posted June 18, 2016 Posted June 18, 2016 Heb ik ook al zitten denken. Anderzijds, de 6h van Francorchamps zijn ook heel plezant en bijlange niet zo ver. Quote yncke.be
Zwendel Posted June 18, 2016 Posted June 18, 2016 Le Mans is toch wel braver geworden tegen vroeger. Die monsters zoals de Porsche 956 met onze Jacky Ickx Quote
Peter Motte Posted June 18, 2016 Author Posted June 18, 2016 Tegenwoordig zijn het vooral hybrides. Maar ze gaan nog altijd boven de 300. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Yncke Posted June 18, 2016 Posted June 18, 2016 En 1000pk, da's toch ook geen stadswagentje... Quote yncke.be
Peter Motte Posted June 19, 2016 Author Posted June 19, 2016 De stand rond 9 uur vanmorgen: De Toyota TS050 #5 met Sébastien Buemi heeft een halve minuut voorsprong op de Toyota #6 bestuurd door Mike Conway. De Porsche #2 volgt op 22 seconden van de tweede Toyota op de derde plaats. De Audi #8 staat op 1 ronde en de #7 op 12 ronden. De Porsche #1 ligt op de 29ste plaats. Dus voor de top 3 is het geweldig spannend: na 18 uur racen liggen de eerste drie binnen de minuut. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Yncke Posted June 19, 2016 Posted June 19, 2016 De tijd dat aankomen volstond ligt al een poos in het verleden! Audi #8 in reparatie... Quote yncke.be
Yncke Posted June 19, 2016 Posted June 19, 2016 En de SRT41 zit er ook nog in, dat vind ik echt knap. Quote yncke.be
Peter Motte Posted June 19, 2016 Author Posted June 19, 2016 De tijd dat aankomen volstond ligt al een poos in het verleden! . Aankomen is nooit genoeg geweest om te winnen. Misschien wel in een bepaalde categorie, maar niet voor de totaaloverwinnning. Dit jaar werd ook een record geklopt voor de betrouwbaarheid: het heeft nog nooit zo lang geduurd voor een auto uitviel. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Peter Motte Posted June 19, 2016 Author Posted June 19, 2016 En de SRT41 zit er ook nog in, dat vind ik echt knap. Nou, en of. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Peter Motte Posted June 19, 2016 Author Posted June 19, 2016 Huidige stand: 1 #5 Run Toyota Gazoo Racing NAKAJIMA Kazuki 3:22.495 P1 2 #2 Run Porsche Team JANI Neel 3:21.756 op 32.092 P1 3 #6 Run Toyota Gazoo Racing SARRAZIN Stéphane 3:21.445 op 4 ronden P1 Slechts 32 seconden tussen één en twee. Porsche kan nog altijd winnen. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Yncke Posted June 19, 2016 Posted June 19, 2016 Aankomen is nooit genoeg geweest om te winnen.Ja. Maar ik herinner me toch ook de tijden dat de laatste paar uren niet echt de sprint waren die 't dit jaar was. Quote yncke.be
Peter Motte Posted June 19, 2016 Author Posted June 19, 2016 Toyota zou gewonnen hebben, als hun auto niet tijdens de laatste vijf minuten plots het motorvermogen verloor. Ik ben echt nieuwsgierig naar de verklaring. Winnaar is nu Porsche. Nou ja, liever Porsche dan Audi. Maar heel sneu voor Toyota. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
retep Posted June 19, 2016 Posted June 19, 2016 24 uur rondjes draaien..... Lijkt me net zo interessant als Roemenië-Albaníë......of snooker.... Quote
Hamirubi Posted June 19, 2016 Posted June 19, 2016 Er was ooit een Playstation Le Mans-game. Je kon slechts eenmaal saven, dus speelde je minstens twaalf uur aan een stuk om een race te beëndigen. Schitterend vond ik dat. Monotoon, maar schitterend. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith.
Zwendel Posted June 20, 2016 Posted June 20, 2016 Er was ooit een Playstation Le Mans-game. Je kon slechts eenmaal saven, dus speelde je minstens twaalf uur aan een stuk om een race te beëndigen. Schitterend vond ik dat. Monotoon, maar schitterend. Die vliegsimulatoren van Microsoft zijn ook zoiets. Vlieg van London naar Hong Kong: 12 uur vliegplezier. Maar Le Mans: heeft Toyota een paar jaar geleden niet nog eens zoiets voorgehad? Quote
Peter Motte Posted June 20, 2016 Author Posted June 20, 2016 Peugot heeft zoiets al eens gehad, denk ik. Nooit gewonnen. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Recommended Posts