Ga naar inhoud

Trade Of (Luxe) Hc Omnibus


shiraz

Recommended Posts

Als ik iets echt goed vind, dan koop ik de HC (hoewel ik dan al vaak de trade al gekocht heb).

 

Gelukkig ben ik traag waardoor vaak de HC al beschikbaar is als ik iets wil kopen.

 

 

Maar het gros van mijn comics zijn trades en ik ben daar ook blij mee.

Link naar reactie

Ik koop zelden HC, maar die TPB van Vertigo zijn eigenlijk hopeloos. Ik ga ze nu niet allemaal vervangen door HC's, maar voor Scalped heb ik echt  spijt dat ik niet met de HC ben begonnen in plaats van de TPB verder te zetten.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ik koop zelden HC, maar die TPB van Vertigo zijn eigenlijk hopeloos. Ik ga ze nu niet allemaal vervangen door HC's, maar voor Scalped heb ik echt  spijt dat ik niet met de HC ben begonnen in plaats van de TPB verder te zetten.

in het begin had ik eigenlijk niet zoveel problemen met het krantenpapier, maar de laatste 2 jaar wel. Ik heb alleen nog 100 bullets (de hc's zijn uitgeput), sandman (de hc's zijn onhandelbaar) en lucifer (geen hc ter beschikking). Al de rest naar HC omgewisseld. Als je een scalped ziet of een dmz. het staat niet alleen beter in de kasten, het papier is stukken beter, het leesplezier groter.

Link naar reactie

ja, voor Scalped heb ik ondertussen bijna de volledige reeks in TPB gekocht, maar ik ben zwaar aan het twijfelen om die toch nog te vervangen door de HC. Ik heb TPB 9 en 10 nog niet en de vijfde HC zou woensdag verschijnen, dus die ga ik al zeker kopen.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

ja, voor Scalped heb ik ondertussen bijna de volledige reeks in TPB gekocht, maar ik ben zwaar aan het twijfelen om die toch nog te vervangen door de HC. Ik heb TPB 9 en 10 nog niet en de vijfde HC zou woensdag verschijnen, dus die ga ik al zeker kopen.

als je de reeks op catawiki zet krijg je bijna je aankoopbedrag terug (dat was bij mij toch het geval).

Link naar reactie

Mij stoort het enorm dat de ruggen van die boeken vastgekleefd zijn. Gevolg is dat je de boeken onvoldoende kunt open plooien.

Het zal wel te maken hebben met de goedkope prijs.

 

Ik heb zo een aantal omslagen die los zijn gekomen, hoe voorzichtig ik er ook mee was. Hatelijk. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

in het begin had ik eigenlijk niet zoveel problemen met het krantenpapier

Wel ja, ik heb een reeks van Vertigo, Y The Last Man en ik vond dat de kwaliteit van papier en daardoor tekening niet zo aangenaam was.

Beetje vreemd eigenlijk dat ze daarvoor kiezen, in vergelijking met bv Image.

Doen ze bij Vertigo niet aan herdukken van de HC's, of gebeurd dat in het algemeen niet?

Link naar reactie

Die leg ik altijd opzij, totdat ik het heb uitgelezen. Dan gaattie weer eromheen :D

then what is the use?!

Doe dan als die Manara X-Women hardcover van Panini UK en zorg dat de harde kaft gewoon wordt bedrukt!!

 

Ik heb zo een aantal omslagen die los zijn gekomen, hoe voorzichtig ik er ook mee was. Hatelijk. 

 

zeg dat!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Wel ja, ik heb een reeks van Vertigo, Y The Last Man en ik vond dat de kwaliteit van papier en daardoor tekening niet zo aangenaam was.

Beetje vreemd eigenlijk dat ze daarvoor kiezen, in vergelijking met bv Image.

Doen ze bij Vertigo niet aan herdukken van de HC's, of gebeurd dat in het algemeen niet?

Veel van die hcs zijn gewoon nog te krijgen hoor.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...