Yncke Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Geeft een perfect beeld van stijl en inhoud, wat meer te zeggen ! striphooligan B the pope yncke.be Link to comment
JJL Posted December 13, 2016 Share Posted December 13, 2016 B, in het bijzonder vanwege de twee rennnende mannetjes! Link to comment
Kool Thing Posted December 13, 2016 Share Posted December 13, 2016 Twee van mijn favoriete auteurs. De cover van Cosey vind ik te gezocht waardoor het gebouw te klein staat, en het gezicht te grof overkomt. De sterke punten van het gebouw als zijn tekenstijl komen niet echt uit. De Cover van Larcenet is overduidelijk het Drakenbloed-ideetje, ... maar ik vind hem wel mooi. Heel mooi. B dus. Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Tweetie Posted December 13, 2016 Share Posted December 13, 2016 Hm, dit zijn voor mij de twee lelijkste covers uit de hele eerste ronde. B heeft tenminste nog een mooie bovenste helft. Link to comment
Waldorf Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 B, maar toch ook niet van harte. Covers in twee helften zijn zo raar. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
mig el pig Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Blast gestemd maar vind cover 3 in die reeks wel beter Link to comment
Sammie Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Een zwak duel met een voorkeur voor B dat volgens mij de volgende ronde niet overleeft... Link to comment
Recommended Posts