Yncke Posted December 17, 2016 Share Posted December 17, 2016 Tweede ronde. Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Tweetie B De cover van angelus bleef mij maar aanstaren, waar ik ook in de ssz stond, haar sirene zang bleef lokken. gedo yncke.be Link to comment
nobody Posted December 22, 2016 Share Posted December 22, 2016 A toch maar, deze keer. Link to comment
Waldorf Posted December 22, 2016 Share Posted December 22, 2016 Ik ben toch voor B gegaan. In het begin vond ik Gibrat erg goed, maar na een tijdje had ik het wel gehad met zijn romantische en gezellige visie op de oorlog. B geeft mij vertrouwen dat oud worden niet erg is. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Kristof Berte Posted December 22, 2016 Share Posted December 22, 2016 Ik weet niet waarom, maar ik heb steeds het gevoel dat het meisje in B eigenlijk zou moeten omvallen als ze zo staat. Toch maar A gekozen. 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Kool Thing Posted December 23, 2016 Share Posted December 23, 2016 B vind ik gewoon intrigerender Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
De Gehaaide Dolfijn Posted December 25, 2016 Share Posted December 25, 2016 A vind ik gewoon net dat tikje mooier. Link to comment
Recommended Posts