Yncke Posted December 17, 2016 Share Posted December 17, 2016 Tweede ronde. Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Chorasan B Even voor de kast gaan staan voor mn tweede cover te kiezen. Lang getwijfeld aan Amarillo van Blacksad (die zou ik zo aan de muur hangen ), maar uiteindelijk toch voor één van mn favoriete tekenaars gegaan: Munuera. Bart 01 yncke.be Link to comment
nobody Posted December 23, 2016 Share Posted December 23, 2016 B, maar alleen omdat ik A maar niks vind. Link to comment
Marinelli Posted December 23, 2016 Share Posted December 23, 2016 Kerstgevoel: de ervaring het voor een keer met kuzuri eens te zijn. ???? Link to comment
Bart 01 Posted December 23, 2016 Share Posted December 23, 2016 Een vent met een patattenneus vs een roodharige vamp, hmmmm. ;-) Link to comment
nobody Posted December 23, 2016 Share Posted December 23, 2016 Kerstgevoel: de ervaring het voor een keer met kuzuri eens te zijn. Link to comment
Rik Posted December 23, 2016 Share Posted December 23, 2016 B, maar alleen omdat ik A maar niks vind. 2 Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Kool Thing Posted December 23, 2016 Share Posted December 23, 2016 Gekozen voor A. Ik blijf me afvragen waarom dat paard niet links staat en het licht rechts. Je leest van links naar rechts, en eerst zie je licht een boom en dan een paard met een neus tegen de boekrand. Opbouw is mij vreemd Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Yncke Posted December 23, 2016 Author Share Posted December 23, 2016 Ik denk dat het de bedoeling is om verontrustend te werken. Als je de cover bekijkt, heeft het alles om liefelijk en vredig over te komen en toch komt het dankzij de ongebalanceerde compositie zelfs in eerste oogopslag dreigend over, weet je meteen dat er iets niet in de haak is. yncke.be Link to comment
nobody Posted December 23, 2016 Share Posted December 23, 2016 Gekozen voor A. Ik blijf me afvragen waarom dat paard niet links staat en het licht rechts. Je leest van links naar rechts, en eerst zie je licht een boom en dan een paard met een neus tegen de boekrand. Opbouw is mij vreemd Ik vind dat net goed gekozen. Je leest van links naar rechts, links is ze net gepasseerd, ze is al verder, dat suggereert beweging. tot zover my 5 cents. Tegen een andere cover had B waarschijnlijk ook mijn stem niet gekregen. Link to comment
De Gehaaide Dolfijn Posted December 23, 2016 Share Posted December 23, 2016 B. Ik vind de "dubbele" (een boven- en onderkant) cover van A te druk. Link to comment
Daan Posted December 27, 2016 Share Posted December 27, 2016 B van beautiful ! Prachtige cover, tikje kitsch, maar dat past dan ook weer wel bij het verhaal. Ik wilde deze cover zelf nomineren, maar Bart was me voor. Link to comment
Recommended Posts