Ga naar inhoud

Alexander De Grote: voorpublicatie


Recommended Posts

Lees deze zomer – beetje bij beetje – het nieuwste album van Alexander De Grote gratis online op www.facebook.com/alexanderdegrotestrip !

 

Maar ook op deze pagina zal het album op hetzelfde tempo verschijnen: https://alexanderdegrote.com/voorpublicaties/

 

Hopelijk binnenkort ook in een aantal papieren of online magazines, maar laat ons al eens op deze manier beginnen. :-)

 

 

 

ALXdekleine wedstrijd 2.jpg

Link naar reactie
21 minuten geleden, sjaakie zei:

tof zou je ze nog iets groter kunnen maken ? ik heb nu pijn in mijn ogen van het proberen te lezen op dit formaat.

Dat is software-gebonden want in feite zijn ze groot genoeg maar facebook en wordpress tonen ze op een wat beperkter formaat: maar als je de strips als afbeelding opslaat en dan opent dan zal je zien dat ze groot en leesbaar zijn. Op de website-pagina https://alexanderdegrote.com/voorpublicaties/ kan je in de fotogalerij rechts onderaan voor elke pagina op dit icoontje klikken: 'Bekijk volledige grootte 843×960' en dan zie je ze ook op vlot leesbare grootte (= nog het minst omslachtig). ;-)

 

Bedankt voor je enthousiasme én voor de tip! :-)

Link naar reactie

 

11 hours ago, Bart Proost said:

Ah zo, moet ik eens bekijken dan. :-) Wat bedoel je juist, Yncke?

Wel, als ik naar de voorpublicaties ga, er eentje uitkies (bijvoorbeeld de pagina met de voorstelling van de personages), en op die uitgekozen pagina 'volgende' kies, kwam ik gisteren op de pagina met de arend uit, en vandaag op die waar hij die vis aan het volk toont.

Link naar reactie
1 uur terug, Yncke zei:

 

Wel, als ik naar de voorpublicaties ga, er eentje uitkies (bijvoorbeeld de pagina met de voorstelling van de personages), en op die uitgekozen pagina 'volgende' kies, kwam ik gisteren op de pagina met de arend uit, en vandaag op die waar hij die vis aan het volk toont.

Tiens, ik heb het ook eens geprobeerd in 3 verschillende browsers maar de volgorde lijkt dan toch te kloppen... Een X-file! ;-) :-) Ik zal eens kijken of ik het niet op een andere manier kan doen.

Link naar reactie
35 minutes ago, Bart Proost said:

Tiens, ik heb het ook eens geprobeerd in 3 verschillende browsers maar de volgorde lijkt dan toch te kloppen... Een X-file! ;-) :-) Ik zal eens kijken of ik het niet op een andere manier kan doen.

Met Firefox. Wat ik wel gemerkt heb, is als ik mijn scriptblocker uitschakel, ik een heel andere interface krijg om de pagina's te lezen. Het is de 'volgende' in een view zoals deze waarover ik 't heb:

 

AlexanderDeNogNietZoGrote.jpg

 

Link naar reactie
19 minuten geleden, Yncke zei:

Met Firefox. Wat ik wel gemerkt heb, is als ik mijn scriptblocker uitschakel, ik een heel andere interface krijg om de pagina's te lezen. Het is de 'volgende' in een view zoals deze waarover ik 't heb:

 

Da's inderdaad héél iets anders dan wat ik op mijn laptop te zien krijg... Deze interface werkt wel.

 

Ach, computers... :-)

 

image.thumb.png.615e786ed87c7536a6ad725a0e975733.png

Link naar reactie
37 minuten geleden, Mario zei:

Hey Bart

 

Tof nieuws! Doe je het weer even zonder de andere Bart?

Yep, Mario, tijdelijk. Terwijl Barcas bezig was aan het scenario voor nummer 4 en ik zelf bezig was aan 'Kaspar Hauser' (met Verhast) ben ik tussendoor ook solo begonnen aan deze gags voor nummertje 0 ('De Kleine Alexander')... En eens ik op stoom was, kon ik het niet meer laten liggen. ;-)

 

Dus nu nu eerst deze afwerken, dan Kaspar Hauser afwerken en dan kan aan de slag met Barcas zijn scenario (dat intussen ook al een tijdje af is). Ge ziet: we blijven bezig. :-)

Link naar reactie
  • 1 month later...

De (gratis) online voorpublicatie van ons nieuwe album is nu helemaal rond: je kan alle gags van ons nieuwe album 'De Kleine Alexander' nog gedurende de volledige maand september lezen en bekijken op https://alexanderdegrote.com/voorpublicaties/ ... of op deze facebook-pagina. Geniet ervan! :-)

En dan, binnenkort, in oktober: het échte album! Juich! :-)

 

Intussen op  de stripspeciaalzaak.be: een vooruitblik op het nieuwe Alexander-album: http://stripspeciaalzaak.be/StripFacts.php#Alexander-De-Grote

 

En ook de eerste signeersessie is bekend: Zie prent in bijlage.

BredaPremiere.jpg

Link naar reactie
5 minuten geleden, Timothy van Damme zei:

Ik ga zo goed als zeker, dus ik kan een exemplaar voor je meenemen. We zien elkaar twee weken later sowieso.

Normaal zie ik één van beider Barten wel in de toekomst eens, dat is niet echt het probleem. Maar er zijn ondertussen al zoveel leuke tekenaars en boekjes die ik in Breda zou willen op de kop tikken (de boekjes, niet de tekenaars), dat ik eigenlijk nog wel eens zou willen gaan.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...