Mozaar Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 Beste stripfanaten, ik ben een vrij jonge verzamelaar van oude sf-strips. Ik heb nu de mogelijkheid om de de volledige serie van de blauwe sperwer te kopen in eerste druk, maar weet zelf eigenlijk niet zo goed hoe de verhaallijn loopt. Online vind ik er ook niet echt veel over. Kan iemand mij een beetje wijzer maken? ik heb namelijk ook mijn twijfels over de verkoper zijn informatie van de eerste druk, omdat hij tevens ook spreekt van 3 hardcovers te hebben. Maar volgens hetgeen ik online gezien heb, zou enkel het eerste deel in hardcover zijn uitgekomen? iemand enig idee of zelf eigenaar van deze boeken? Quote Link to comment
Daan Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 Alvast een eerste antwoord: Op Catawiki staan, naast veel Nederlandstalige softcovers, heel wat oudere en nieuwere hardcovers... Quote Link to comment
Tweetie Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 Er is een hardcover uit '44 van Dupuis. En er zijn twee illegale uitgaven in HC uit 2011 en 2012. Drie HCs kan dus wel. Quote Link to comment
Martin Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 Jaren geleden interviewde ik Paul Jambers. Ik kon het niet nalaten om hem naar zijn favoriete strips te vragen. Dat bleek De Blauwe Sperwer reeks te zijn. Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
blacktiger Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 https://www.stripinfo.be/reeks/index/2596_De_blauwe_sperwer Quote Link to comment
Renegade Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 Ik heb dat bij Lambiek eens zien liggen. Die weten er ook veel van. Contact opnemen met hun misschien? Quote Link to comment
Mozaar Posted October 15, 2017 Author Share Posted October 15, 2017 Bedankt aan allen. Ik laat jullie later zeker nog weten wat er van geworden is! Quote Link to comment
Recommended Posts