Ga naar inhoud

Gevraagd inlogegevens VRT programmas terugkijken


Recommended Posts

Zitten wij gisteren de superspannende serie Before we die te kijken, heeft onze mediabox het laatste deel niet volledig opgenomen. Wij dus direct zoeken op TV gemist van Canvas, blijkt dat wij het laatste deel van deze serie zouden kunnen terugzien bij VRT.

Dit geldt enkel voor Belgie en niet voor Holland. 

Wij hebben nog even gepoogd een nep inlog te maken, maar kregen toch een foutmelding.

 

Is er iemand bereid om zijn inloggegevens te delen? Mijn vrouw en ik zijn super benieuwd naar de afloop!

Link naar reactie
4 uren geleden, Hamirubi zei:

Ik vermoed dat één/VRT jouw IP-locatie herkent als Nederlands. Het gebruik van Belgische inloggegevens zal hier niks aan verhelpen.

Correct.

Werkt deze niet voor NL?

https://www.gemistvoornmt.nl/aflevering/1209672-before-we-die-10-feb-2018

 

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Klopt. Op 't werk geraken wij ook niet aan de Sporza-beelden en live kijken op yelo is er ook niet bij. We draaien immers via een Duitse server. Niet dat we er tijd voor hebben uiteraard... :e012:

Je zou dat via een VPN kunnen oplossen, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. Op 't werk is zoiets uiteraard uit den boze!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...