De Hollander Posted February 12, 2018 Posted February 12, 2018 Zitten wij gisteren de superspannende serie Before we die te kijken, heeft onze mediabox het laatste deel niet volledig opgenomen. Wij dus direct zoeken op TV gemist van Canvas, blijkt dat wij het laatste deel van deze serie zouden kunnen terugzien bij VRT. Dit geldt enkel voor Belgie en niet voor Holland. Wij hebben nog even gepoogd een nep inlog te maken, maar kregen toch een foutmelding. Is er iemand bereid om zijn inloggegevens te delen? Mijn vrouw en ik zijn super benieuwd naar de afloop! Quote
Hamirubi Posted February 12, 2018 Posted February 12, 2018 Ik vermoed dat één/VRT jouw IP-locatie herkent als Nederlands. Het gebruik van Belgische inloggegevens zal hier niks aan verhelpen. Je kan jouw IP-adres tijdelijk 'Belgisch' maken - maar vraag me niet hoe. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith.
De Hollander Posted February 12, 2018 Author Posted February 12, 2018 Tja, dat zou best wel eens kunnen. Maar ik wil het best een gokje geven, dus mocht iemand bereid zijn? Of uiteraard een andere optie hebben? Quote
Jason Fly Posted February 12, 2018 Posted February 12, 2018 4 uren geleden, Hamirubi zei: Ik vermoed dat één/VRT jouw IP-locatie herkent als Nederlands. Het gebruik van Belgische inloggegevens zal hier niks aan verhelpen. Correct. Werkt deze niet voor NL? https://www.gemistvoornmt.nl/aflevering/1209672-before-we-die-10-feb-2018 Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop
De Hollander Posted February 12, 2018 Author Posted February 12, 2018 2 uren geleden, Jason Fly zei: Correct. Werkt deze niet voor NL? https://www.gemistvoornmt.nl/aflevering/1209672-before-we-die-10-feb-2018 In NL zijn wij nog niet zover. Het gaat om aflevering 10. Quote
fazerco Posted February 12, 2018 Posted February 12, 2018 Ik heb vroeger deze wel eens gebruik om de BBC gemist te kijken. https://www.hotspotshield.com Quote
Red Arrow Posted February 13, 2018 Posted February 13, 2018 Zelfs al heb je een Belgisch account, dan kan je nog niets kijken in Nederland. VRT Nu gebruikt volgens mij dezelfde geoblocking als op hun andere websites waar geen login voor nodig is. Quote
Tanuki Posted February 14, 2018 Posted February 14, 2018 Klopt. Op 't werk geraken wij ook niet aan de Sporza-beelden en live kijken op yelo is er ook niet bij. We draaien immers via een Duitse server. Niet dat we er tijd voor hebben uiteraard... Je zou dat via een VPN kunnen oplossen, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. Op 't werk is zoiets uiteraard uit den boze! Quote
De Hollander Posted February 15, 2018 Author Posted February 15, 2018 In ieder geval bedankt voor de reacties. Op NL3 wordt de serie ook uitgezonden. Destijds tegelijk begonnen. Enkel daar zenden zij 1 aflevering per week uit en in belgie ging dat met 2 afleveringen tegelijk. Het is dus een kwestie van geduld. Irritant, maar het kan altijd erger. Quote
Recommended Posts