Yncke Posted December 15, 2018 Posted December 15, 2018 Welke van deze twee achtercovers vind jij de 'beste'? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar backcover zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Ik ken deze strip niet, maar ik vond het slim gezien dat ze een voorproefje vanachter zetten. zoals bij een boek. De strip lag in een cafe hier. ik vond hem te laat dus voor het gelezen. maar wel onthouden! chia B Toen Jeremiah bij Duipuis terecht kwam, veranderde ook de achtercover. Er zitten enkele heel mooie tussen, en omdat het moeilijk kiezen was, heb ik maar die van nr. 13 genomen, de eerste van bij Dupuis dus. spock yncke.be
Vittorio Posted December 27, 2018 Posted December 27, 2018 Lastig. Die Dupuis-omslagen van Jeremiah heb ik altijd een fikse stap terug gevonden, met dat grauwe kader. Dan lijkt mij dit toch vele malen aantrekkelijker ........dan dit: Klassieke achterpagina roept ook warmere gevoelens in me op:
Bonte Posted December 27, 2018 Posted December 27, 2018 Nooit geen fan geweest van die uitvergrote prentjes bij Jeremiah, daarom liever A met dan nog eens een originele uitwerking van de 2 albumcovers onderaan.
Kool Thing Posted December 27, 2018 Posted December 27, 2018 2 sterke concepten. Zonde dat er een van hen nu al moet gaan. Bye bye Spoon... Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
esteban² Posted December 28, 2018 Posted December 28, 2018 Twee achtercovers die mij absoluut niets doen. Uiteindelijk voor A gekozen, uit deze selectie zou ik dat exemplaar op basis van de achterkant vastnemen in de winkel. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Yncke Posted December 28, 2018 Author Posted December 28, 2018 Ik heb die Spoon & White achtercovers altijd plezant gevonden, helemaal in de sfeer van de reeks. Een volmondige A, dus. yncke.be
Recommended Posts