dutch lines Posted December 27, 2018 Posted December 27, 2018 Een nieuwe website over de 9e kunst, mijn eerste indruk is positief. https://9ekunst.nl/ Van de website: De 9e Kunst is een online platform voor het beeldverhaal, gericht op achtergrond- en onderzoeksjournalistiek. Doel van de 9e Kunst is een bijdrage te leveren aan de waardering, zichtbaarheid en kennisverbreding van strips en graphic novels. Wij doen dit met artikelen over het stripklimaat, het vakgebied, de boekenwereld, het aanbod, marketing en meer. Op de 9e Kunst willen we zaken uitzoeken, ter discussie stellen en aanzwengelen. De 9e Kunst richt zich vooral niet uitsluitend op ingewijden, vakgenoten en liefhebbers van het beeldverhaal, maar ook zij die er zijdelings mee te maken hebben, onder wie boekhandelaren, onderwijsgevenden, beleidsbepalers, cultuurprogrammeurs én nieuwe lezers. Voor hen wil de 9e Kunst een vraagbaak zijn op het gebied van beeldverhalen. De 9e Kunst heeft een onafhankelijke redactie, die wordt bijgestaan door een comité van kennis, waarin leden met uiteenlopende achtergronden zitting hebben. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.
marioboon Posted December 28, 2018 Posted December 28, 2018 Toffe website! En leerrijk: zo blijk ik in Brussel een Fondation met veel geld te hebben :-) Quote
pudifar Posted December 29, 2018 Posted December 29, 2018 Er staan interessante artikels op de site. Ik hoop dat de auteurs zo blijven doorgaan. Quote
SPeeDy Posted March 13, 2019 Posted March 13, 2019 Even naar boven halen. Regelmatig nieuw artikel. Zowel euro/comics/manga/gn en zeer goed geschreven. Aanrader om regelmatig te bezoeken! Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Recommended Posts