WVlieg Posted January 4, 2019 Posted January 4, 2019 Ik had het in een ander topic al aangekondigd met de kerstkaart die ik voor dit jaar maakte, maar nu kan ik met toch wel enige trots ook de eerste strook aan jullie tonen. Verder wil ik er nog niet teveel over vertellen, ontdek het verhaal hier bij het verschijnen van regelmatige strookjes. Laat gerust een reactie achter. Edit: Heb het font wat aangepast. Het stond op 15 px, en dat is idd wat klein. Staat nu op 12 pt. Lijkt toch beter leesbaar te zijn. Quote
Kristof Berte Posted January 5, 2019 Posted January 5, 2019 Ik zou het font iets groter zetten Wim, ik kan het niet lezen op de laptop. Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
Hamirubi Posted January 5, 2019 Posted January 5, 2019 En het rode lettertype mag ook wat zwarter! En teken nog eens een hond: die vond ik super. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith.
WVlieg Posted January 6, 2019 Author Posted January 6, 2019 Het font staat nochtans op 15 ingesteld, wat denk ik vrij groot is, maar idd moeilijk te lezen hier als je de tekening niet vergroot. @Hamirubi: goed nieuws een hond komt er binnenkort aan, net als een kat. Nog even geduld Hier alvast het vervolg-strook 2: Quote
Yncke Posted January 30, 2019 Posted January 30, 2019 Bespeur ik daar enige schatplicht aan de openingscene van Harry Potter? Quote yncke.be
WVlieg Posted January 30, 2019 Author Posted January 30, 2019 3 uren geleden, Yncke zei: Bespeur ik daar enige schatplicht aan de openingscene van Harry Potter? Daarin zou je wel eens gelijk kunnen hebben Quote
WVlieg Posted February 14, 2019 Author Posted February 14, 2019 T was eventjes wachten maar Strook 9 is intussen klaar. Weldra het vervolg... Quote
Hamirubi Posted February 25, 2019 Posted February 25, 2019 Het is opeens wel heel donker! (en: je zou de laatste twee kadertjes ook in sepia- of grijstinten kunnen kleuren) Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith.
Kristof Berte Posted February 26, 2019 Posted February 26, 2019 Ik moest eventjes luidop lachen bij "de Wonderaars". Misschien ligt het aan mij, maar je kan dat wel héél verkeerd lezen. Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
WVlieg Posted February 26, 2019 Author Posted February 26, 2019 Strook 12. Heb geprobeerd om de flashbacks wat aan te passen zodat het duidelijker is dat het een flashback is. Ook die op de vorige strook zijn aangepast, maar die aangepaste versie zal pas in het boek te zien zijn @Kristof Berte: Had ik nog niet bij stilgestaan bij je opmerking over de Wonderaars. Vond dat goed klinken. De andere manier van hoe je het leest zal dus aan jou liggen Quote
WVlieg Posted March 17, 2019 Author Posted March 17, 2019 Strook 14 (deze stond dit weekend al op StripSter, maar nu ook hier ) Quote
Recommended Posts