mojo Posted February 27, 2013 Posted February 27, 2013 Ik heb nog eens zin om Spider-man te lezen, maar de huidige continuiteit is me een te grote clusterf**k, dus ik ga me concentreren op de Ultimate versie. Kan iemand me er meer info over geven? Ik heb enkel de eerste 5 delen van Ultimate Spider-Man, maar ergens is er een event dat alles verandert, waarna er een restart kwam? Zijn die ook de moeite? Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”
Lav Posted February 27, 2013 Posted February 27, 2013 Ik vond persoonlijk ultimate spider-man lichtjes overrated en aangezien ik van velen gehoord heb dat die beter zou zijn dan de hoofdreeks ben ik er eigenlijk nog steeds niet aan begonnen Quote Lav A Fistful of Lines
niemand Posted February 28, 2013 Posted February 28, 2013 Ik vond persoonlijk ultimate spider-man lichtjes overrated ² En de tekeningen vond ik eigenlijk niet goed (die eerste tekenaar daar, +100 nrs). ------------ Vandeweek komt Spider-man : The Death of Jean Dewolff TP (new printing) uit. Ik heb ook al lang zin om nog een Spidey te lezen, en dit zal het zijn. Quote
niemand Posted February 28, 2013 Posted February 28, 2013 Ik koop niks meer van Koen, lees niks meer van Koen, luister niet meer naar Koen, ik moet nl niks hebben van godsdienstige radicalen. Straks komt-ie met censuur af ook. Quote
Donnie Darko Posted February 28, 2013 Posted February 28, 2013 Ik koop niks meer van Koen, lees niks meer van Koen, luister niet meer naar Koen, ik moet nl niks hebben van godsdienstige radicalen. Straks komt-ie met censuur af ook. Ik vind ook dat Ultimate Spiderman overrated is en dat Bagley niet bepaald een superappetijtelijke tekenaar. Koen, eerst zeggen dat we onze eigen weg moeten bewandelen en nu spreken over blasphemy. You're conflicted, son. Kill one of the voices in your head! Quote Grr. Argh.
Donnie Darko Posted February 28, 2013 Posted February 28, 2013 In de toekomst ben ik teruggekeerd naar het verleden om uw moeder te bevruchten, ja ja. Quote Grr. Argh.
Guest Bilal Posted February 28, 2013 Posted February 28, 2013 Dacht dat Ultimate Spider-Man hier wel gewaardeerd werd? Mojo, Ultimate Spider-Man is wat superheroes betreft easily een van de toptitels. Je moet wel van het wereldje van Spidey houden denk ik; teenager stuff etc. Bendis kan een geweldige schrijver zijn en USM laat dit duidelijk zien. Als karakter en superheld zie je Peter Parker/Spidey groeien. Als je een comic wil lezen waaraan je veel plezier, avontuur en af en toe 'teen angst' beleeft dan is USM jouw comic. Quote
Gilles Posted June 8, 2013 Posted June 8, 2013 't Zijn tp's zeker? Ik wil de HC's aanvullen die ik nog mis tot het einde van Amazing en dan betekent dat ook voor mij het definitieve einde van Spider-Man. Quote
niemand Posted June 10, 2013 Posted June 10, 2013 Ik zal al mijn bundels van Spider-Man vanaf Brand New Day van de hand doen. Ik was vandaag weer een bundel van Dan Slott aan het lezen (Ends of the Earth) en het deed me bijna in slaap vallen. Peter Parker werkt al een tijdje als een genie (die nog slimmer is dan Einstein) in een lab met andere super-genieën, hij kan alles uitvinden wat maar in zijn hoofd opkomt. Het zou allemaal "fun" moeten zijn maar deze never-ending soap doet me niks meer. Van wisselvallig "kan-er-mee-door" is deze reeks uiteindelijk geëvolueerd naar een reeks die leuk zou moeten zijn maar mij niks meer doet, absoluut niks meer. Waar is de tijd dat Peter Parker een nerderige kerel was die 'spider-powers' had gekregen ? Wie is die mega-genie met alle mogelijke en onmogelijke krachten waaronder onzichtbaarheid ? Ik vind het geen "fun" meer. Ik heb Spidey ook stop gezet na OMD. De vier bundels die ik daarna las heb ik ook verkocht. Ik wacht vol ongeduld op een run van een scenarist met visie en humor. Zoals Hickman bijvoorbeeld. Die bewees in de laatste FF dat hij Spidey zou aankunnen. maar ja... Quote
niemand Posted October 4, 2013 Posted October 4, 2013 http://www.comicbookresources.com/?page=preview&id=18314 review : http://www.comicbookresources.com/?page=user_review&id=6510 Quote
niemand Posted October 10, 2013 Posted October 10, 2013 http://www.comicbookresources.com/?page=preview&id=18501 Quote
Aaltomuoto Posted October 10, 2013 Posted October 10, 2013 Wow, dat tekenwerk ziet er erg goed uit! Quote
niemand Posted October 10, 2013 Posted October 10, 2013 Ja, en het is goed geschreven (de preview blz toch), het is PP en Jameson is krantenbaas ! Imma gonna like it, me thinks. Quote
Alex Daily Posted October 24, 2013 Posted October 24, 2013 Slott's run op Amazing en nu Superior is nou juist wat mij in de afgelopen jaren weer terug de superheroes in heeft gekregen, samen met heel Ultimate Marvel. En die nieuwe Marvel Knights Spider-Man is prachtig maar ik heb steeds voor geen flip door wat er precies gebeurt. Quote [ @aedaily ] [ WTTF ]
Alex Daily Posted October 24, 2013 Posted October 24, 2013 Ik ben op de trade aan't wachten. Misschien geen slecht idee. Quote [ @aedaily ] [ WTTF ]
niemand Posted October 24, 2013 Posted October 24, 2013 We worden oud, Koen. Ik amuseer me te pletter met Spidey bundels met comics in van tussen '75 en '88, zoiets. De oudste omdat ik er daar van in het Nederlands las, en die uit de jaren '80 omdat Marvel toen de top was wat Superhero betreft (naar mijn bescheiden mening). De jaren 2000-2009 waren natuurlijk ook zeer goed. Quote
niemand Posted October 24, 2013 Posted October 24, 2013 Yep Ben dan wel content dat een jongere generatie, met een eigen kijk en smaak, zijn weg naar De Reep vindt. Tuurlijk. Mijn opmerking ging dan ook over ons, niet over de smaak van de jongeren. Iedereen het zijne. Quote
niemand Posted October 24, 2013 Posted October 24, 2013 Ik vind dat Mask moet geband worden van het comics forum. Hij komt toch altijd maar de threads om zeep helpen met zijn gejeremieer. Quote
niemand Posted October 24, 2013 Posted October 24, 2013 Allé, Mask, post ook eens iets over Spider-Man ! Ik denk dat hij eerst Wiki moet raadplegen. Quote
Donnie Darko Posted October 24, 2013 Posted October 24, 2013 Ik vind dat Mask moet geband worden van het comics forum. Hij komt toch altijd maar de threads om zeep helpen met zijn gejeremieer. Doet hij nog voort? Ik heb hem al geblokkeerd. Quote Grr. Argh.
156 Posted October 24, 2013 Posted October 24, 2013 Mijn ultimate spiderman omnibus heb ik in één ruk uitgelezen. Aan mijn twee amazing spiderman omnibi moet ik nog beginnen. Quote
156 Posted October 24, 2013 Posted October 24, 2013 Zo. Nu heb ik weer twee bonnetjes om nog eens te jeremieren. Quote
niemand Posted October 24, 2013 Posted October 24, 2013 Doet hij nog voort? Ik heb hem al geblokkeerd. Ja, hij post nog Quote
niemand Posted December 6, 2013 Posted December 6, 2013 Preview: Amazing Spider-Man #700.2 http://www.comicbookresources.com/?page=preview&id=19340 (twee covers en wat platen) • One year after his death at the hands of the Superior Spider-Man – PETER PARKER IS BACK! • Acclaimed novelist David Morrell (First Blood) and legendary comics icon Klaus Janson (DAREDEVIL: END OF DAYS) team up to kick off this celebration of the world’s greatest super hero! • With a blizzard crippling New York City, Spider-Man must protect the city – but Aunt May’s life is in danger! Ik heb echt goesting om nog eens Spidey te lezen. PP is terug, hij is weer free lance fotograaf bij de Daily Bugle (niet den DB), en Aunt May is in gevaar. Misschien ga ik me de trade dan eens aanschaffen. Quote
Guest Bilal Posted January 2, 2014 Posted January 2, 2014 Alles komt aan zijn end, helaas... http://www.brainfreeze.be/2014/01/02/brian-michael-bendis-stopt-met-ultimate-spider-man/ Quote
Guest Bilal Posted January 12, 2014 Posted January 12, 2014 Heb alleen USM gelezen en helaas nooit ASM which is a shame really... Superior Spider-Man schijnt ook heel erg de moeite waard te zijn. Quote
Ief Posted January 23, 2014 Posted January 23, 2014 wist-je-datje: http://www.radio1.be/programmas/nieuwe-feiten/vond-spider-man-de-enkelband-uit Vanaf volgende maand zullen alle celstraffen vanaf vier maanden worden uitgevoerd, liet minister van Justitie Annemie Turtelboom (Open VLD) gisterenweten. Dat is te danken aan de nieuwe gevangenissen, maar ook aan het grotere aantal elektronische enkelbanden. Maar wie vond die enkelband uit? Spider-Man, zo blijkt. Enfin, niet Spider-Man zelf natuurlijk. WelStan Lee, de geestelijke vader van de superheld. In de jaren zeventig verscheen Spider-Man als reeks in de krant. En Jack Love, een rechter in New Mexico, las die strip ook. Toen in die strip Spider-Man van één van zijn vijanden een armband omkreeg waarmee de held overal kon gevolgd worden, kwam Love op een oplossing voor de overbevolking in de gevangenissen. Quote
nobody Posted April 1, 2014 Posted April 1, 2014 Er komen vandaag enkele Spider-mans uit. De Marvel Knights Spider-man van Matt Kindt, een bundel met ouwe comis in, Superior Spider-man vol. 2 HC en de OGN Family Business van Mark Waid, James Robinson en Dell'Otto. Dus is't tijd om nog eens een boekje te kopen van de webslinger want het is weeral een héle tijd geleden. En ik denk dat het Family Business zal worden. http://westfieldcomics.com/blog/press-release/superstars-mark-waid-james-robinson-gabriele-dellotto-join-forces-for-marvels-spider-man-family-business-ogn/ Quote
nobody Posted April 1, 2014 Posted April 1, 2014 Jah, en ik mis Spidey toch soms ook... Dus zo nu en dan eens een van alle continuiteit losstaand boek, dat moet kunnen. Quote
nobody Posted April 1, 2014 Posted April 1, 2014 Shòòòòne prentjes. En : het zijn ook mooi uitgegeven oversized HC's, dus die shone prentjes worden in 't echt schone prenten. (euh, niet zoals De Vadder dat zegt ) Quote
nobody Posted April 5, 2014 Posted April 5, 2014 Amazing Spider-man : Family Business OGN heb ik zeer graag gelezen ! Deze James Bond/Indiana Jones/Superman SF achtige strip is Big Fun. En prachtig getekend. Misschien wel wat kort voor the oversized HC treatment (en prijs), maar ik weet niet of hier ook SC‘s van gemaakt gaan worden, van deze OGN lijn. Heb me erg geamuseerd met dit boek, en ik mis Spidey/PP ook heel erg, maar ik zie het voorlopig nog steeds niet zitten om een Spidey ongoing te volgen. En dan zijn OGN‘s als deze, perfect voor mij. Ze mogen er zo nog maken Quote
devilcreator Posted April 7, 2014 Posted April 7, 2014 Heb deze OGN dit weekend ook gelezen en vond het een aangename verrassing. Zelf de potloden van werther waren een mooie aanzet, maar Gabrielle werkt het natuurlijk magistraal af. Quote
nobody Posted April 25, 2014 Posted April 25, 2014 Preview Amazing Spider-man (euh) nr. 1 : http://www.comicbookresources.com/?page=preview&id=21347 Ik volg de ongoing al niet meer sinds OMD, maar bovenstaande OGN deed me toch weer zin krijgen weer eens wat Spidey te lezen. Misschien dat ik de eerste TPB van deze new lease on on life, a second chance, van PP/ASM toch eens een kans ga geven. En al direct met een aanvulling op zijn origin. (of misschien was dit vroeger ook al eens verteld, ik weet daar niet zoveel van (ik heb het over dat meiske dat ook gebeten wordt)). Quote
Lav Posted April 26, 2014 Posted April 26, 2014 START TO READ: Spider-Man Quote Lav A Fistful of Lines
Gilles Posted May 24, 2014 Posted May 24, 2014 Jah, ik lees weer eens een Spider-Man... Pakweg twee jaar geleden ben ik gestopt met het aankopen van de HC's van The Amazing Spider-Man. Op dat moment was ik bezig aan The Gauntlet, ik zeg het zelden maar ik vond het werkelijk verschrikkelijk. Zo verschrikkelijk dat ik een aantal bundels die ik al had tot pakweg vorige week in de plastic folie in de kast liet staan. Omdat ik het jammer vond ik dat die reeks zo in de kast bleef staan heb ik besloten toch nog maar eens proberen verder te doen. Ik ben ondertussen eindelijk voorbij de bewust Brand New Day-saga geraakt. Persoonlijk noem ik het liever Longest Bad Day Ever-saga, maar wat doe je eraan. Het kende een paar matige delen zoals die van Grim Hunt waarin Kraven The Hunter weer ten tonele verschijnt, maar als je bedenkt dat de hele saga 102 issues telde dan stel je je er toch vragen bij hoe het zo lang kon duren. Goed, ik heb besloten dat ik in ieder geval tot #700 wil lezen daarom heb ik de meeste HC's die ik nog moest al bijbesteld vooraleer ze niet meer verkrijgbaar zijn. Daarstraks ben ik begonnen met Big Time, qua stijl lijkt me dit in ieder geval al beter dan het meeste van het voorgaande. Ik hoop in ieder geval dat er toch nog een paar goeie momenten in de reeks zullen volgen vooraleer het overslaat op Superior Spider-Man (en of ik dat een kans ga weten, dat weet ik nu nog niet). Quote
devilcreator Posted May 25, 2014 Posted May 25, 2014 Superior Spider-man is ook echt wel aangenaam om te lezen. Deze begon na #700. Quote
Recommended Posts