Ga naar inhoud

Eerste kwartfinale achtercover 8 vs. achtercover 13


Yncke

Welke achtercover vind jij de 'beste'?  

63 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke achtercover vind jij de 'beste'?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 03-02-19 at 07:00

Recommended Posts

Eerste kwartfinale

Welke van deze twee achtercovers vind jij de 'beste'? 

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. 

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag zijn of haar backcover zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

 

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

 

A

 

8.jpg.3c76c6723772c99dcb539075f9d18c4a.j

 

Sam - De backcover van Sam weet de geest van de reeks perfect te vatten. In de achtergrond zitten tal van leuke details zoals Jan Bosschaert ze graag tekent.  Sam die contact maakt met de lezer vind ik goed gevonden, het voorkomt een koude backcover met eenvoudigweg een lijst aan albums. Het contrast tussen de rode sportwagen en de blauwe achtergrond, met de slingerende weg, werkt perfect. Knap gemaakt en aangenaam om kijken.  

 

pudifar

 

 

B

 

13.jpg.448ba1166344bbbb4865b92ffb143b25.

 

Soda: Hoe kan je door deze combinatie van tekst en prent géén zin krijgen om de reeks te lezen?

 

Jason Fly

Link naar reactie

Hoe verder het toernooi vordert, hoe moeilijker het wordt om de beste achtercover te kiezen. Alle achtercovers werden in de voorbije rondes al zodanig gefileerd, dat het moeilijk wordt om nog meer te zien dan enkel maar mankementen en fouten. Ook hier wordt het kiezen tussen voor de minst slechtste achterkant: de fout geplaatste auto op die rare weg vs de houterige Warnant-kopie die vastkleeft in een dikke plas motorolie.

 

Link naar reactie
6 hours ago, Tuizentfloot said:

Hoe verder het toernooi vordert, hoe moeilijker het wordt om de beste achtercover te kiezen.

Ja he. Alleen is het voor mij juist omgekeerd. Er zijn al zoveel redenen gegeven waarom een achtercover zo mooi is, dat het  moeilijk kiezen is. Voor mij geeft de kip in de boom de doorslag.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...