Logitecholiv Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Ik heb een oude strip van kuifje mannen op de maan uit 1967 Maar ik vind nergens over welke opgave het gaat bv herdruk, 3de druk etc en ook of deze iets waard is ik weet wel dat het maar een paar euro is. Het is puur uit interesse. Verkopen doe ik niet alle info is welkom. Quote Link to comment
Ambreville Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Niet overdrijven. Zo'n oude hardcover kuifje is toch veel plezanter om vast te nemen dan een Casterman softcover. Gewoon houden. Quote Link to comment
Waldorf Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Dat is een Casterman softcover. Ik zou zeggen: snor voor 1,5 euro het eerste deel van het tweeluik op (raket naar de maan) en lees het hele verhaal. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Rik Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Dit is volgens mij een castermansoftcover met linnen rug uit de periode 1960-1970. Deze druk is einde 1968 of uit het jaar 1969. Dit kun je opmaken uit de opmerking " lees Kuifje iedere week" bij eerdere drukken staat namelijk iedere donderdag. Ik zou niet te snel roepen dat deze niet zoveel geld waard zijn, dit is echter wel een linnen rug van de laatste generatie... edit: Volgens mij is het onderstaand album. https://www.catawiki.nl/catalogus/strips/series-helden/kuifje/376915-mannen-op-de-maan Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
eriktex Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 1 uur geleden, Rik zei: Dit is volgens mij een castermansoftcover met linnen rug uit de periode 1960-1970. Deze druk is einde 1968 of uit het jaar 1969. Dit kun je opmaken uit de opmerking " lees Kuifje iedere week" bij eerdere drukken staat namelijk iedere donderdag. Ik zou niet te snel roepen dat deze niet zoveel geld waard zijn, dit is echter wel een linnen rug van de laatste generatie... edit: Volgens mij is het onderstaand album. https://www.catawiki.nl/catalogus/strips/series-helden/kuifje/376915-mannen-op-de-maan Klopt helemaal. In vrijwel nieuwstaat zal zo'n album door een handelaar nog wel voor 20 Euro verkocht kunnen worden. Maar meestal heeft de fragiele linnen rug schade en dan zakt de waarde al naar tussen de 0 en 10 Euro... Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Recommended Posts