Ga naar inhoud

BD Contern


Recommended Posts

Dat is zeker zo in het midden van de zaal, achter de tekenaars staat er een stand-up met de beschikbare boeken (meestal Frans, soms Duits, soms Engels) en ook een hoop medewerkers die je de albums ook verkopen.

 

Langs de zijkanten zitten onafhankelijke uitgeverijen, fanzines, en anderen....

Link naar reactie
2 uren geleden, Johan zei:

Ik ga er graag naartoe.  Wat wil je, mijn 18de keer.  En waarom ik in 2016 niet geweest ben....ik weet het niet meer...

myjx_6ha.jpg

Ik ga er een weekendje van maken in Luxemburg. Tot in Contern dus.

 

Moet je daar vroeg zijn als je een Azara of Jeronaton wil zien?

 

 

 

Link naar reactie

Azara is makkelijk te doen.

Weet ik van eerdere jaargangen.

 

Oh ja.

Als je al vroeg aanwezig bent.

Vergeet dan niet om tegen 8 uur weer naar het begin van het feestterrein te gaan om een toegangsband te.komen.

Anders laten ze je de zaal niet in.

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie
24 minuten geleden, NielsVV zei:

Nederlandstalig werk is hier niet aanwezig zeker?

Zit hier niet zo ver van op een camping, maar mijn frans is niet goed genoeg dat ik mij aan een franse strip kan wagen.

Er is redelijk wat Duits ook denk ik. Bv. die Duitse Robbedoes. Nederlands verwacht ik niet echt.

 

 

 

Link naar reactie

Als je erover nadenkt is het één van de meest propere en eenvoudige systemen om dedicaces te regelen.  Geen gedoe met tickets waarvoor je vroeger en vroeger in de rij moet staan. Tekenaars worden eerlijk verdeeld doordat iedereen maar bij één tekenaar staat.  En wil je een hoog-profiel tekenaar, dan betaal je in tijd. De verkopers kunnen in de gaten houden wanneer een rij afgesloten moet worden. Het werkt wel enkel met voldoende tekenaars. 

 

 

 

Link naar reactie
1 uur terug, Ambreville zei:

Ook opvallend. Aan de opening sta je in een rij en ga je binnen naar de tekenaars. Dat verloopt, zonder begeleiding, heel beschaafd. Zonder geduw, getrek of dat imbeciel gehol van Breda. Waarom kan dat hier werken en niet in Nederland?

Omdat ze tickets stukje bij beetje verkopen.

 

Je moet eerst bij de tekenaar zien te komen en je kunt dan een ticket kopen. Iemand die gaat hollen, wint hooguit een of twee plaatsen. Als je in Breda of bij FACTS de boot met tickets aan het begin van de dag mist, heb je die dag helemaal niks - in ieder geval bij de tekenaars van de organisatie. 

 

Oh ja, en in Breda en bij FACTS verkopen ze de tickets in een keer zodat ze niet constant bezig zijn met de verkoop van en toezicht op tickets. 

 

Eigenlijk heeft het dus vooral met de hoeveelheid beschikbare vrijwillers te maken. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...