Nzaadr Posted January 14, 2020 Posted January 14, 2020 Kennen jullie dat ook. Lui die bieden op veilingen zoals CATAWIKI maar vervolgens niet betalen. Catawiki doet er niets aan (alleen incasseren). Is het denkbaar hier een shaminglijst te maken? Mijn 1e kandidaat woont slechts 50 km verder in Sniklaas. Quote
Tanuki Posted January 14, 2020 Posted January 14, 2020 Heeft geen zin en is bovendien strafbaar. Je kan wel eens in zijn brievenbus gaan pissen, maar ook hier weer: strafbaar. Quote
Guest Kameraad Mauser Posted January 14, 2020 Posted January 14, 2020 Tijd dat sites zoals catawiki met een blockchain gaan werken. En escrows als betalingsmogelijkheid. Quote
Nzaadr Posted January 14, 2020 Author Posted January 14, 2020 4 uren geleden, Tanuki zei: Heeft geen zin en is bovendien strafbaar. Je kan wel eens in zijn brievenbus gaan pissen, maar ook hier weer: strafbaar. Dan is 50 km net te ver Quote
Retardi Posted January 14, 2020 Posted January 14, 2020 8 uren geleden, Nzaadr zei: Kennen jullie dat ook. Lui die bieden op veilingen zoals CATAWIKI maar vervolgens niet betalen. Catawiki doet er niets aan (alleen incasseren). Is het denkbaar hier een shaminglijst te maken? Mijn 1e kandidaat woont slechts 50 km verder in Sniklaas. Mensen die niet betalen worden geblokkeerd. Je kunt niet in andermans beurs kijken. Misschien had deze man een goede reden? Al begrijp ik dat het vervelend kan zijn. Als er binnen een bepaalde periode niet word betaald dan annuleert Catawiki de koop. Quote
Timothy van Damme Posted January 15, 2020 Posted January 15, 2020 10 uren geleden, Retardi zei: Je kunt niet in andermans beurs kijken. Als je geen geld hebt, moet je niet bieden. Quote
Nzaadr Posted January 15, 2020 Author Posted January 15, 2020 15 uren geleden, Retardi zei: Mensen die niet betalen worden geblokkeerd. Je kunt niet in andermans beurs kijken. Misschien had deze man een goede reden? Al begrijp ik dat het vervelend kan zijn. Als er binnen een bepaalde periode niet word betaald dan annuleert Catawiki de koop. Inderdaad, zonder geld niet bieden. Je kunt ook het fatsoen hebben als het is misgegaan om contact op te nemen. Catawiki annuleert de verkoop. Ze doen echter niets om het geld echt binnen te halen. Behalve een paar inhoudslose mailtjes. Uitzondering: als er veel provisie te halen is. Quote
Werner Posted January 15, 2020 Posted January 15, 2020 Ik heb een ander probleem: ik bied op items maar de verkoper reageert niet! Quote http://www.wernerpeeters.behttp://www.dvdinfo.be
Retardi Posted January 15, 2020 Posted January 15, 2020 9 uren geleden, Timothy van Damme zei: Als je geen geld hebt, moet je niet bieden. Eens. Maar je kunt ook spontaan geconfronteerd worden met een grote kostenpost. Nzaadr heeft gelijk dat mensen het fatsoen moeten hebben om contact op te nemen. Maar ik zou dat kavel gewoon opnieuw aanbieden. Quote
Recommended Posts