grim Posted December 1, 2012 Share Posted December 1, 2012 wat zijn die waarschuwingspunten? worden we verbannen van het forum als we er te veel hebben Quote Link to comment
Bonte Posted December 1, 2012 Share Posted December 1, 2012 Het is een raporteringssysteem van deze forums, ik kan ze niet uit zetten maar wees gerust, we zijn niet van plan ze te gebruiken. Quote Link to comment
Yncke Posted December 1, 2012 Share Posted December 1, 2012 Boaf. De eerste die hier het forum vol komt spammen met reclame voor valse rolexes krijgt er toch achter de kop gesmeten voor ik 'm ban, hoor. Quote yncke.be Link to comment
belgiumdog Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 wat krijgen we als gift (cadeaux), als we de eesten zijn met die waarschuwingspunten , ja het is bijna sinterklaas he . Quote Link to comment
Bonte Posted December 4, 2012 Share Posted December 4, 2012 Waarschuwingspunten zijn uitgeschakeld, we gaan die toch niet gebruiken. Quote Link to comment
156 Posted December 4, 2012 Share Posted December 4, 2012 Bedankt voor de waarschuwing. Moest ik kunnen, ik zou u er direkt 10 punten voor geven... Quote Link to comment
Olsimar Posted December 4, 2012 Share Posted December 4, 2012 Toch hebben we wel klanten gehad in het (recente) verleden die die punten wel zouden kunnen verdienen. Maar zo is het beter, ik vond die aanduiding onder mijn avatar wel irritant. Quote Link to comment
Recommended Posts