Ga naar inhoud

Wilrijkse stripdag


Johan

Recommended Posts

Eindelijk mijn eerste beurs van het jaar 😃😃 en veel aankopen gaan afhalen (Fenix-reeks, Arcadia-uitgaven van dit jaar, aanvulling stickerboek Sascha Van Laeken, boekje bij Steven De Rie, de nieuwe "Pioniers" van Ersel, tekeningen bij Devilcreator,....). Mijn tas was weer veel te zwaar... 

Link naar reactie

Ah, ik ben ook geweest vandaag, vooral omdat mijn jongste zoon Orphanimo heeft ontdekt en Ivan Adriaensens signeerde. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
14 uren geleden, SPeeDy zei:

Hoe was het georganiseerd? Zaten de tekenaars nu in de grote hal, achter schermen, etc.?

Neen ze zaten wel apart naast mekaar zoals gewoonlijk met hun uitgaven, met een lintje ervoor om niet te dicht te komen...en ze droegen wel een mondmaskerken....  En bij het binnenkomen moesten de bezoekers hun naam noteren in een register en hun handen verfrissen met sterkruikend water....

Link naar reactie

De rijen tussen de verschillende standen, werden ook van elkaar gescheiden met dranghekken.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Geen idee eerlijk gezegd, ik heb er geen gesproken/gehoord, maar was er ook maar een uurtje of zo.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...