Ga naar inhoud

De Neptunus (Delitte)... Aanrader ?


Veto

Recommended Posts

Is het de moeite? Ik heb ze allevier en ze liggen op de stapel "te verkopen". Dat zegt genoeg over mijn mening.
Zijn ze nog vlot verkrijgbaar? Weet ik niet, maar als je interesse hebt in de vier van mij (in uitstekende staat), laat me iets weten

Vormen ze een afgerond verhaal? Dat is een goeie vraag zonder een duidelijk antwoord - zie hierover ook de leuke tussenkomsten van lezers op http://www.glenatbd.com/bd/le-neptune-integrale-tomes-1-a-4-9782723466905.htm

Link naar reactie

Zeker niet slecht , Veto.Maar de reeks is niet afgerond en in het Frans is er een integrale verschenen met enkele pagina's extra om een einde te breien

aan het verhaal (was maar een droom of iets ....Dallas toestanden dus .)

Eindelijk een afknapper ,maar welke reeksen zijn eindelijk wel afgerond bij Delitte ?Veel opstarten , weinig afronden ,zo zijn er wel meer (Crisse , ... )

Link naar reactie

Ze niet kopen omdat er geen deftig einde aan zou zijn zou zonde zijn.

Dat is wel een regel waar ik bij leef. Als ik van een reeks weet dat ie niet is afgerond en ook niet afgerond zal worden koop ik 'm niet. Als ik een verhaal begin te lezen wil ik op z'n minst weten dat de mogelijkheid er is dat er een einde aan zit.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Zeker niet slecht , Veto.Maar de reeks is niet afgerond en in het Frans is er een integrale verschenen met enkele pagina's extra om een einde te breien

aan het verhaal (was maar een droom of iets ....Dallas toestanden dus .)

Eindelijk een afknapper ,maar welke reeksen zijn eindelijk wel afgerond bij Delitte ?Veel opstarten , weinig afronden ,zo zijn er wel meer (Crisse , ... )

Inderdaad wat rond de beste man nu wel af???

Ik ben gestopt met kopen, ik geloof er gewoon niet meer in.

Neptunes, nieuwe tsaren beide niet afgerond en tanatos zou 10 delig moeten worden, hahaha, neem een ander in de maling. Ondertussen was saar al weer U-boot ( wel afgerond en dus gekocht), Belem, Black crow en was er bij Casterman nu ook niet iets van hem verschenen, iets over een sportverslaggever? Nee, ik bedank, jammer want ik zou zijn werk graag kopen!!!

Link naar reactie

Ze niet kopen omdat er geen deftig einde aan zou zijn zou zonde zijn.

 

En toch hou ik helemaal niet van reeksen die niet afgewerkt worden.  Als de vertaling van een bepaalde reeks stopt, dan koop ik de reeks verder in het Frans.  Maar een reeks moet gewoon afgerond worden, dat is toch een heel belangrijk deel van mijn leesplezier.

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

En toch hou ik helemaal niet van reeksen die niet afgewerkt worden.  Als de vertaling van een bepaalde reeks stopt, dan koop ik de reeks verder in het Frans.  Maar een reeks moet gewoon afgerond worden, dat is toch een heel belangrijk deel van mijn leesplezier.

Zal thorgal ooit afgerond worden denk je?

Link naar reactie

En toch hou ik helemaal niet van reeksen die niet afgewerkt worden.  Als de vertaling van een bepaalde reeks stopt, dan koop ik de reeks verder in het Frans.  Maar een reeks moet gewoon afgerond worden, dat is toch een heel belangrijk deel van mijn leesplezier.

 

Helemaal mee eens, een serie die niet afgerond is, is voor mij waardeloos!

Link naar reactie

Ik hou ook van afgeronde series, begrijp me niet verkeerd, maar het is niet alles.

D e neptunus kent na vier delen een aanvaarbaar slot. Op de laatste pag wordt een voorzet gegeven tot een vervolg, ze komen nl aan op een nieuw eiland, maar de lopende verhaallijn wordt wel netjes afgesloten. Voor mij is dat voldoende. As je dan leest dat in het frans 5 pag extra zorgen voor een slecht slot het is nl een droom, wat kies je dan?

Link naar reactie

matt peterson is los te lezen, een soort detective verhaal over een journalist op de olympische spelen, het is een afgewerkt verhaal, misschien  komen er nog wel meer delen uit, dus dit mag niet de reden zijn om het te laten ligggen (delitte tekent dit wel onder een andere naam maar tis duidelijk wel zijn stijl)

 

belem gaat over een boot,dat is de constante tussen de delen, maar ieder deel is ook een afzonderlijk verhaal, dus dat maakt ook niet veel uit

 

neptunus vond ik trouwens niet goed

Link naar reactie

Deel 2 van Matt Peterson zou deze zomer moeten verschijnen, naar aanleiding van 100 jaar Tour de France. Volgend jaar is het mogelijk dat het rond de World Cup draait, dat dan voor de twintigste keer wordt georganiseerd. Beetje ongelukkig pseudoniem koos Delitte voor Matt Peterson: "Stom".

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...