Ga naar inhoud

Suske en Wiske Klassiek (90's)


Ketoeloeh

Recommended Posts

Dag Repers,

 

Ik ben op zoek naar Suske en Wiske Klassiek albums (HC's uit de 90's). 

 

Druk maakt niet uit, maar ik ben op zoek naar strips in goede staat en compleet met infokaart. Heb je deze in de "etalage" liggen, of ken je een winkel (in België) waar nog albums te vinden zijn aan een redelijke prijs dan krijg ik graag een seintje 🙂.

 

Alvast bedankt!

K.

Link naar reactie

Ik heb ze in de jaren 2000 verzameld (enkel de rode reeks). Samen met een collega-liefhebber had ik toen het geluk dat er ineens een groot aantal opdook in de Boekenvoordeel-winkels. De rest heb ik bijeen gesprokkeld op beurzen, ebay en via via.

 

Je beste gok is volgens mij wachten tot er weer beurzen zijn en hopen dat je ze daar vindt. Of zoals hierboven aangeraden wordt om een heel lot in een keer te kopen. Hou rekening met het feit dat de Blauwe Reeks en de "extra" uitgaven (zoals Vrolijke Bengels) moeilijker te vinden zijn. Het Laatste Nieuws heeft een aantal jaren terug een gelijkaardige heruitgave uitgegeven van De Blauwe Reeks (zonder insteekkaart). Zelf heb ik deze laatste ter vervanging van de uitgave uit de jaren '90 in mijn collectie. 

 

De Striep in Brugge heeft hier en daar nog eentje uit die collectie liggen geloof ik. De kans dat je ze echter voor een goeie prijs in Stripspeciaalzaken vindt, is niet groot. 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 7/11/2020 om 18:14, Ketoeloeh zei:

Dag Repers,

 

Ik ben op zoek naar Suske en Wiske Klassiek albums (HC's uit de 90's). 

 

Druk maakt niet uit, maar ik ben op zoek naar strips in goede staat en compleet met infokaart. Heb je deze in de "etalage" liggen, of ken je een winkel (in België) waar nog albums te vinden zijn aan een redelijke prijs dan krijg ik graag een seintje 🙂.

 

Alvast bedankt!

K.

Ben je nog op zoek naar deze albums? Ik heb er enkele dubbel.

Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...