Ga naar inhoud

Een one way ticket met een tijdmachine naar een willekeurig jaar in het verleden: welk jaar kies je en waarom?


cinco

Recommended Posts

Op 27/2/2021 om 20:21, Lamme Goedzak zei:

What is the point van enkel een tijdreis te maken naar een periode die je goed kent? Dan heb je het toch al gehad.

Snap ik dus ook niet.

 

Het enige uit het verleden waar ik nieuwsgierig naar ben is het de streek rond jeruzalem zo'n 2000 jaar terug, en dan specifiek die ene prediker die daar rondliep. Zou wel eens willen zien hoeveel de legende van de waarheid afwijkt. Maar ik ken de locale taal wel niet, dus mijn bezoek daar zou wel eens desastreus kunnen aflopen voor mij. Ik zou in ieder geval niet ver geraken.

 

En voor de rest ben ik ook nieuwsgieriger naar de toekomst dan het verleden. En dan in het bijzonder de toekomst die ik niet meer zal meemaken.

 

Link naar reactie
  • 1 year later...
11 minuten geleden, TDPB zei:

Je gaat ervan uit dat daarvoor één architect was?

Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Maar er is rond dat thema zoveel misinformatie en zijn er zoveel theorieën, dat ik er wel bij zou willen zijn. 
Echter met zo’n one-way ticket, wat doe je met die informatie?

mischien is die informatie nu nog steeds wel beschikbaar, maar moet ik gewoon beter zoeken. (Of het aan A.I. vragen?)

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie
Op 26/2/2021 om 21:55, SPeeDy zei:

Gevaarlijk om een jaar te nemen dat je niet kent. Geef mij dan maar het jaar 2000 nog eens over doen waarin ik getrouwd ben 😀. Geen idee meer of daar ook miserie in was maar alleen al de trouwdag(en)periode, huisje tuintje boompje zou ik zo opnieuw willen beleven.

Ik zag dit topic terug voorbijkomen en dacht “Ik ga hier eens op reageren dat ik het jaar 2000 nog eens over wil doen”. En dan zag ik dat ik in 2021 exact dezelfde reactie had. ‘t Zit dus nog steeds snor 😁

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Ik ben een tijdje geleden al naar 1930 gereisd maar met een retourtje en heb me daar snel een lading 'Tintin au pays de Soviets'  gekocht (nu weet je waarom ze dadelijk moesten bijdrukken) 😁

 

Niet zo'n goede ingeving geweest, want ik geraakte ze hier aan de straatstenen niet kwijt en ik heb er veel last mee gehad. De veilingshuizen denken dat het vervalsingen zijn en ik sta al op hun zwarte lijst. 

 

Nu zit ik met dat pak papier! 😉

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...