Stem Franquin naar de finale Posted March 30, 2021 Posted March 30, 2021 Hébus betoverd of niet? Quote Geniet dagelijks van een portie Guust en Franquin in het toernooi! Stem hier op de Flaterfoon!!!
cinco Posted March 30, 2021 Author Posted March 30, 2021 11 minuten geleden, Ambreville zei: Hébus betoverd of niet? In het wild, dus... Quote
cinco Posted March 30, 2021 Author Posted March 30, 2021 Maar ik zou de Marsupilami toch niet onderschatten. Als die woedend is, dan is die ook een oerkracht. Quote
Rik Posted March 30, 2021 Posted March 30, 2021 Hebus is een watje vergeleken met de Marsupilami. Kat in het bakkie voor onze Marsupilami Quote Omnia mutantur nihil interit
Daan Posted March 30, 2021 Posted March 30, 2021 Leuke poll, maar voornamelijk geschikt voor Vlamingen. Mijn keuzes zijn de Marsupilami en Elsje. Die derde vraag zegt me helemaal niets, ... die zal wel weer te maken hebben met Vlaams erfgoed... Quote
cinco Posted March 30, 2021 Author Posted March 30, 2021 7 minuten geleden, Daan zei: Leuke poll, maar voornamelijk geschikt voor Vlamingen. Mijn keuzes zijn de Marsupilami en Elsje. Die derde vraag zegt me helemaal niets, ... die zal wel weer te maken hebben met Vlaams erfgoed... Enkel de laatste vraag is met puur Vlaamse personages. (Jan Spier en Knappe Mataboe) Je kan bij de laatste vraag het streepje aanklikken, dan kun je de twee anderen beantwoorden. Quote
Daan Posted March 30, 2021 Posted March 30, 2021 1 minuut geleden, cinco zei: Je kan bij de laatste vraag het streepje aanklikken, dan kun je de twee anderen beantwoorden. Juist! geregeld. Die had ik over 't hoofd gezien. Bedankt. Quote
cinco Posted March 30, 2021 Author Posted March 30, 2021 13 minuten geleden, Daan zei: die zal wel weer te maken hebben met Vlaams erfgoed... Gorillas die met begijntjes flirten behoren inderdaad tot ons erfgoed. Quote
Stem Franquin naar de finale Posted March 30, 2021 Posted March 30, 2021 Vlaams zou ik Hébus toch ook niet noemen. Hij is geboren in Aix-En-Provence. Hem met een trolleybus verwarren kan je ook niet meer. in tegenstelling tot het politiek correct geweld van een Marsupilami, is een onbetoverde troll een massieve brok van spieren, honger, vraatzucht en fotogeniek geweld. De Marsu gaat dus ongetwijfeld eindigen als een rauw pilamiboutje dat Hébus smakelijk zal opeten. Quote Geniet dagelijks van een portie Guust en Franquin in het toernooi! Stem hier op de Flaterfoon!!!
Daan Posted March 30, 2021 Posted March 30, 2021 4 minuten geleden, Ambreville zei: De Marsu gaat dus ongetwijfeld eindigen als een rauw pilamiboutje dat Hébus smakelijk zal opeten. Ah, je hebt HET BEEST nog niet gelezen? Quote
Stem Franquin naar de finale Posted March 30, 2021 Posted March 30, 2021 Toch wel, gesigneerd en met een lesje cryptozoölogie erbij van Frank Pé zelf. Dat zwak beestje zal het zeker niet halen van een gezonde Troll Quote Geniet dagelijks van een portie Guust en Franquin in het toernooi! Stem hier op de Flaterfoon!!!
Daan Posted March 31, 2021 Posted March 31, 2021 Zeg, maak hem niet kwaad, hoor! Trap niet op z'n staart! De Marsu gooit Hebus zo het water in, of sluit vriendschap met zijn vliegen, dan is Hebus ook niets meer... Quote
Rik Posted March 31, 2021 Posted March 31, 2021 Op 30/3/2021 om 18:10, Ambreville zei: Vlaams zou ik Hébus toch ook niet noemen. Hij is geboren in Aix-En-Provence. Hem met een trolleybus verwarren kan je ook niet meer. in tegenstelling tot het politiek correct geweld van een Marsupilami, is een onbetoverde troll een massieve brok van spieren, honger, vraatzucht en fotogeniek geweld. De Marsu gaat dus ongetwijfeld eindigen als een rauw pilamiboutje dat Hébus smakelijk zal opeten. Natuurlijk niet Ambreville. Hebus is geboren in Aix in het departement bouches du Rhone. Het departement nummer is 13. Met dit ongeluksnummer is hij kansloos tegen de Marsu.. Quote Omnia mutantur nihil interit
Recommended Posts