Ga naar inhoud

arenafight 3: wie wint? (poll)


cinco

Wie wint in de arena?   

14 leden hebben gestemd

  1. 1. in het wild

    • Hebus van Troy
    • de Marsupilami
    • -
      0
  2. 2. op de speelplaats

  3. 3. achter de frituur



Recommended Posts

7 minuten geleden, Daan zei:

Leuke poll, maar voornamelijk geschikt voor Vlamingen. Mijn keuzes zijn de Marsupilami en Elsje. Die derde vraag zegt me helemaal niets, ... die zal wel weer te maken hebben met Vlaams erfgoed...

 

Enkel de laatste vraag is met puur Vlaamse personages.

(Jan Spier en Knappe Mataboe)

 

afbeelding.png.14961d362225ba73b2f4a4b34fafbed4.pngafbeelding.png.0c11c50c131e1e878c80660ff9fdc3c5.png

 

Je kan bij de laatste vraag het streepje aanklikken, dan kun je de twee anderen beantwoorden.

Link naar reactie

Vlaams zou ik Hébus toch ook niet noemen. Hij is geboren in Aix-En-Provence. Hem met een trolleybus verwarren kan je ook niet meer.

in tegenstelling tot het politiek correct geweld van een Marsupilami, is een onbetoverde troll een massieve brok van spieren, honger, vraatzucht en fotogeniek geweld. De Marsu gaat dus ongetwijfeld eindigen als een rauw pilamiboutje dat Hébus smakelijk zal opeten.

 

3E593CAF-B92D-4868-889B-1804832D33C8.thumb.jpeg.8d4503868cd6e7082f85134c133449f9.jpeg

 

 

 

Link naar reactie
Op 30/3/2021 om 18:10, Ambreville zei:

Vlaams zou ik Hébus toch ook niet noemen. Hij is geboren in Aix-En-Provence. Hem met een trolleybus verwarren kan je ook niet meer.

in tegenstelling tot het politiek correct geweld van een Marsupilami, is een onbetoverde troll een massieve brok van spieren, honger, vraatzucht en fotogeniek geweld. De Marsu gaat dus ongetwijfeld eindigen als een rauw pilamiboutje dat Hébus smakelijk zal opeten.

Natuurlijk niet Ambreville. Hebus is geboren in Aix in het departement bouches du Rhone. Het departement nummer is 13.

Met dit ongeluksnummer is hij kansloos tegen de Marsu..

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...