Jump to content

arenafight 3: wie wint? (poll)

Wie wint in de arena?   

14 members have voted

1. 1. in het wild

• Hebus van Troy
    • de Marsupilami
    • -
      0
  2. 2. op de speelplaats

3. 3. achter de frituur

Recommended Posts

Posted

Leuke poll, maar voornamelijk geschikt voor Vlamingen. Mijn keuzes zijn de Marsupilami en Elsje. Die derde vraag zegt me helemaal niets, ... die zal wel weer te maken hebben met Vlaams erfgoed...

Posted
7 minuten geleden, Daan zei:

Leuke poll, maar voornamelijk geschikt voor Vlamingen. Mijn keuzes zijn de Marsupilami en Elsje. Die derde vraag zegt me helemaal niets, ... die zal wel weer te maken hebben met Vlaams erfgoed...

Enkel de laatste vraag is met puur Vlaamse personages.

(Jan Spier en Knappe Mataboe)

afbeelding.png.14961d362225ba73b2f4a4b34fafbed4.pngafbeelding.png.0c11c50c131e1e878c80660ff9fdc3c5.png

Je kan bij de laatste vraag het streepje aanklikken, dan kun je de twee anderen beantwoorden.

Posted
1 minuut geleden, cinco zei:

Je kan bij de laatste vraag het streepje aanklikken, dan kun je de twee anderen beantwoorden.

Juist! geregeld. Die had ik over 't hoofd gezien. Bedankt.

Posted
13 minuten geleden, Daan zei:

die zal wel weer te maken hebben met Vlaams erfgoed...

Gorillas die met begijntjes flirten behoren inderdaad tot ons erfgoed.

afbeelding.png.d6c8dfa1447dce95fbc8e99657975dcb.png

Posted

Vlaams zou ik Hébus toch ook niet noemen. Hij is geboren in Aix-En-Provence. Hem met een trolleybus verwarren kan je ook niet meer.

in tegenstelling tot het politiek correct geweld van een Marsupilami, is een onbetoverde troll een massieve brok van spieren, honger, vraatzucht en fotogeniek geweld. De Marsu gaat dus ongetwijfeld eindigen als een rauw pilamiboutje dat Hébus smakelijk zal opeten.

3E593CAF-B92D-4868-889B-1804832D33C8.thumb.jpeg.8d4503868cd6e7082f85134c133449f9.jpeg

Geniet dagelijks van een portie Guust en Franquin in het toernooi!

Stem hier op de Flaterfoon!!!

Posted
4 minuten geleden, Ambreville zei:

De Marsu gaat dus ongetwijfeld eindigen als een rauw pilamiboutje dat Hébus smakelijk zal opeten.

Ah, je hebt HET BEEST nog niet gelezen?

Posted

Zeg, maak hem niet kwaad, hoor! Trap niet op z'n staart!

De Marsu gooit Hebus zo het water in, of sluit vriendschap met zijn vliegen, dan is Hebus ook niets meer...

Posted
Op 30/3/2021 om 18:10, Ambreville zei:

Vlaams zou ik Hébus toch ook niet noemen. Hij is geboren in Aix-En-Provence. Hem met een trolleybus verwarren kan je ook niet meer.

in tegenstelling tot het politiek correct geweld van een Marsupilami, is een onbetoverde troll een massieve brok van spieren, honger, vraatzucht en fotogeniek geweld. De Marsu gaat dus ongetwijfeld eindigen als een rauw pilamiboutje dat Hébus smakelijk zal opeten.

Natuurlijk niet Ambreville. Hebus is geboren in Aix in het departement bouches du Rhone. Het departement nummer is 13.

Met dit ongeluksnummer is hij kansloos tegen de Marsu..

Omnia mutantur nihil interit