Ga naar inhoud

Je Laatste Non-Strip Aankoop


Recommended Posts

Jah, maar ik ben nog niet verhuisd, en het Internet is nog niet aangesloten omdat er voor mijn tv/soundbar/BR 3D nog iets geleverd moet worden en ik Telenet dan ook maar wat later heb laten komen.

Dus voorlopig blijft het smartfoon/op het werk. ;)

PC is i7 dus die kan wel enkele jaren mee, batterij is verwijderbaar, dus die kan ik wat sparen.

Link naar reactie

Is er bij jou in de buurt niemand met Telenet dan kan je op homespot (je moet wel een Telenet abonnement hebben).

 

Je kan (bij energiegebruik) de oplaadmodus op 'desktop'  zetten om de batterij te sparen.

 

Ik kan er de batterij gewoon uithalen, klikt er vanachter in, en een gewoon snoer (zoals van een desktop) in de prise steken. :)

Nu ja, er zal wel een adaptor opzitten, denk ik, ik heb de twee snoeren nog niet uitgepakt.

 

Zoals deze, maar mijne laptop is een andere :

 

107_2053.jpg

 

Ik weet niet hoe dat zit met andere laptops, tis mijn eerste. :)

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik kan er de batterij gewoon uithalen, klikt er vanachter in, en een gewoon snoer (zoals van een desktop) in de prise steken. :)

Nu ja, er zal wel een adaptor opzitten, denk ik, ik heb de twee snoeren nog niet uitgepakt.

 

Zoals deze, maar mijne laptop is een andere :

 

107_2053.jpg

 

Ik weet niet hoe dat zit met andere laptops, tis mijn eerste. :)

Dat ziet er bij mij ook zo uit.

Link naar reactie

Ik kan er de batterij gewoon uithalen, klikt er vanachter in, en een gewoon snoer (zoals van een desktop) in de prise steken. :)

Nu ja, er zal wel een adaptor opzitten, denk ik, ik heb de twee snoeren nog niet uitgepakt.

 

Zoals deze, maar mijne laptop is een andere :

 

107_2053.jpg

 

Ik weet niet hoe dat zit met andere laptops, tis mijn eerste. :)

Probeer het eens met rubbervet (moet wel rood zijn).

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

20 flessen Lovania aperitief.

http://www.straffestreek.be/product/lovania

Ik had nog nooit van deze Leuvense drank gehoord, die blijkbaar reeds 400 jaar bestaat.

In de drankenhandel waar ik regelmatig naartoe ga stonden een paar flessen aan dumpingprijs van 2€ per fles. De verkoopster zei dat deze lekkere drank helemaal niet verkocht omdat hij onbekend is bij het plaatselijke kooppubliek.

Een fles aangekocht, en die viel heel goed mee. Het heeft iets weg van porto, maar heeft slechts 15% alcohol. En het is een natuurlijk product, waar je geen hoofdpijn van krijgt.

Zojuist de rest van de voorraad aangekocht. Aan een dergelijk goedkope prijs moest er niet geaarzeld worden!

I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR

Link naar reactie

20 flessen Lovania aperitief.

http://www.straffestreek.be/product/lovania

Ik had nog nooit van deze Leuvense drank gehoord, die blijkbaar reeds 400 jaar bestaat.

In de drankenhandel waar ik regelmatig naartoe ga stonden een paar flessen aan dumpingprijs van 2€ per fles. De verkoopster zei dat deze lekkere drank helemaal niet verkocht omdat hij onbekend is bij het plaatselijke kooppubliek.

Een fles aangekocht, en die viel heel goed mee. Het heeft iets weg van porto, maar heeft slechts 15% alcohol. En het is een natuurlijk product, waar je geen hoofdpijn van krijgt.

Zojuist de rest van de voorraad aangekocht. Aan een dergelijk goedkope prijs moest er niet geaarzeld worden!

Ah kende ik ook niet, er wordt wel nogal wat wijn gemaakt in de omstreken van Leuven, maar die is meestal nogal aan de dure kant. 2 Euro voor een fles is inderdaad bijna gratis.

Link naar reactie
  • 1 month later...

Al een tijdje last met BR speler(s). Na een tijdje lezen die sommige BR's en DVD's niet meer, geen idee waarom.

Heb dan maar mijn ouwe PS3 van zolder gehaald, die doet het al een tijdje prima. Wat je laat denken dat er toch iets mis is met recente BR spelers.

 

Heb onlangs dit speeltje gekocht. Geen nieuwe BR speler meer nodig.

 

Speedlink177_zpsmecbfr7c.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...