Ga naar inhoud

Je Laatste Non-Strip Aankoop


Recommended Posts

Zwendel schreef : Na een tijdje lezen die sommige BR's en DVD's niet meer, geen idee waarom. 

 

Ge doet toch nu en dan een firmware update ? 

Ja maar ik denk dat dat meer kwaad doet dan goed.

 

En het zijn ook geen recente DVD/BR's waar het misloopt. De PS3 heeft nooit een update gehad en doet alles perfect.

Link naar reactie

Let op, de BR van Game of Thrones S4 gaf bij mij ook problemen, andere niet. Ik hoop dat HBO niet met tweederangskwaliteit afkomt wat schijvekes betreft. 

Voor de rest : van het moment dat ik ondervind dat er iets niet meer zo goed gaat als vroeger, zoek ik op 't net welke versie de laatste is, en zet ik die op mijne BRspeler. Probleem direct opgelost. 

Link naar reactie

Volgens mij is het bij deze (een Samsung) een mechanisch probleem met de leeseenheid. Bij sommige BR disks begint hij (meestal rond de helft van de schijf) te spinnen en te haperen. Na een tijdje stopt het helemaal en gaat hij terug naar het menu (juist nog gezien dat er de recentste soft opstaat). Als ik diezelfde schijfjes bij mijn ouders (ook een Samsung) of op mijn laptop of PS3 afspeel gaat dat perfect.

 

De vorige was een Philips, dat is helemaal een ramp, die herkent zelfs DVD's niet meer.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Een robotstofzuiger

Ganz toll ja... B)

 

Laat je weten wat je er van vindt?

 

 

Ik heb een groot vermoeden dat ook ik heel gediend zou zijn met zo'n stuk technologie.

Link naar reactie

Ganz toll ja... B)

 

Laat je weten wat je er van vindt?

 

 

Ik heb een groot vermoeden dat ook ik heel gediend zou zijn met zo'n stuk technologie.

Die werkt heel goed. :) de eerste keren deed hij wel rare toeren om alles rond te krijgen, maar nu gaat dat steeds beter en beter.
Link naar reactie
  • 5 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...