Ga naar inhoud

Je Laatste Non-Strip Aankoop


Recommended Posts

Mierikswortel is heel goed tegen de zere keel. Natuurlijk antibioticum (min of meer), je voelt het er zo op inwerken.

Vul een potje met 1/3 mierikswortelpasta, 1/3 natuuryoghurt (om het wat vloeibaarder te maken) en 1/3 honing (voor de smaak en de invloed op zere keel).

 

Verkoudheid : uitzitten. :)

Link naar reactie

Mierikswortel is heel goed tegen de zere keel. Natuurlijk antibioticum (min of meer), je voelt het er zo op inwerken.

Vul een potje met 1/3 mierikswortelpasta, 1/3 natuuryoghurt (om het wat vloeibaarder te maken) en 1/3 honing (voor de smaak en de invloed op zere keel).

 

Verkoudheid : uitzitten. :)

Sounds good, ga ik eens uitproberen. Thanks!

 

in feite moet je natuurlijk gewoon wachten tot het over is....

Wel. Ik vind dat Medica toch ook wel behoorlijk helpt om dat overgaan een handje te helpen. (Een ander deel van de kit. :)

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

 

 

Na twee maanden een ander merk geprobeerd te ebben, kocht ik vandaag mijn 10de paar Campers.

 

 

Als ik een foto search doe naar Campers zie ik enkel maar kampeerwagens. Bedoel je nou werkelijk dat je die per twee koopt en dat je dat al 10 keer gedaan hebt? Ben jij een caravannetjesmelker?

 

misschien bedoelde hij pampers,

post-587-0-26676100-1396465399_thumb.jpg

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik vermoed dat Stuvio het heeft over een type schoen. Waarschijnlijk weer van die dingen die veel weg hebben van schoenen die je moet aandoen als je gaat bowlen. Of iets met fluokleuren.

 

 

camper-rode-schoenen-zij-1500x1600-13589

Zie je wel...

 

Link naar reactie

Ik vermoed dat Stuvio het heeft over een type schoen. Waarschijnlijk weer van die dingen die veel weg hebben van schoenen die je moet aandoen als je gaat bowlen. Of iets met fluokleuren.

 

 

camper-rode-schoenen-zij-1500x1600-13589

Zie je wel...

 

Gatverdamme wat een lelijke hipsterschoen, net iets voor Stuvio. Dan nog liever Zampers jeans !

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...