Skinny Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Als je iets leuks hebt gekocht, wat je met anderen wilt delen, of trots iets wilt showen.. Dan kan je dat hier doen. Quote Link to comment
Skinny Posted May 27, 2013 Author Share Posted May 27, 2013 Gister een minibike gekocht op een rommelmarkt. Volledig uit elkaar gehaald, schoongemaakt, herspoten, accesoires toegevoegd, lamp werkend gemaakt.. Taddaaa Quote Link to comment
Waldorf Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Geinig ding. Ik heb deze morgen een brood gekocht. Geen foto, jammer genoeg. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
retep Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 In Nederland zijn die mini motors verboden, gisteren kocht ik een fles whisky. Vorige week getwijfeld over een lamp maar de prijs maakte huiverig.... Quote Link to comment
Skinny Posted May 28, 2013 Author Share Posted May 28, 2013 Je mag die toch wel hebben, maar gewoon niet mee op de openbare weg? Hier mag dat ook niet, maar wij gaan elk jaar naar Wings and Wheels (re-enactment evenement in Ursel), En daar kunnen we die wel gebruiken . Quote Link to comment
Waldorf Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Je mag die toch wel hebben, maar gewoon niet mee op de openbare weg? Hier mag dat ook niet, maar wij gaan elk jaar naar Wings and Wheels (re-enactment evenement in Ursel), En daar kunnen we die wel gebruiken . Wings und wheels is hier vlakbij. Misschien kom ik dit jaar nog eens kijken naar de Willys, GMC's, Dodges en LAndrovers. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Skinny Posted May 28, 2013 Author Share Posted May 28, 2013 Wij staan elk jaar in het Vietnam kamp. Wij zijn de 1/9th cavalry. Quote Link to comment
156 Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Je mag die toch wel hebben, maar gewoon niet mee op de openbare weg? Hier mag dat ook niet, maar wij gaan elk jaar naar Wings and Wheels (re-enactment evenement in Ursel), En daar kunnen we die wel gebruiken . Hadden ze zulke dingen dan destijds in het leger? Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Het krijgt al direct een zeker cachet, met die tasjes en dat wapen in een holster. Mooi werk. Doet me denken aan de zijspannen uit WOII. Quote Link to comment
Kool Thing Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Een nieuwe voordeur gekocht. Ook nog geen foto. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
retep Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Een nieuwe voordeur gekocht. Ook nog geen foto. Burenruzie gehad ? Quote Link to comment
Kool Thing Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Burenruzie gehad ? Neen, nog niet alhoewel mijn eega soms serieus veel zin heeft om een van hun honden naar het hiernamaals te helpen, als hij weer eens een hele nacht de volle maan toehuilt... Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
retep Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Afgelopen weekend hebben we ee tweetal legboordstellingkasten in mekaar getimmerd. Aangezien we beiden geen handige knutseltypes zijn, was ik tevreden met het eindresultaat ! Quote Link to comment
Skinny Posted May 28, 2013 Author Share Posted May 28, 2013 Jij en je partner weten toch ferm van aanpakken, Skinny. Respect, girl ! Merci Hadden ze zulke dingen dan destijds in het leger? Nee, maar het is op een oud vliegveld. In de 3 dagen dat we daar zijn lopen we een keer of 5 a 6 de hele toer. Als je dan nog snel even ergens moet zijn, of nog iets op de markt daar wilt halen, is zo'n minibike wel fijn. Overdag als het publiek er is zal hij in de tent verstopt staan . Quote Link to comment
stilte Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream Link to comment
Skinny Posted May 28, 2013 Author Share Posted May 28, 2013 Een hark bij de Hubo. Quote Link to comment
Lav Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 yupyup, en zonder hartkloppingen (in tegenstelling tot red bull)! Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Lav Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 de eerste keer smaakt het vreemd en net zoals koffie stinkt het uit andere mensen hun bek als je het zelf niet drinkt maar het helpt me om wakker en geconcentreerd te blijven en vind het wel lekker nu Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Zwendel Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Zoals Red Bull? Dat is een ongelofelijk vies drankje. Smaakt naar 3 maal gebruikte kauwgom. En dat wint dan F1 Quote Link to comment
Lav Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 het smaakt anders dan red bull en burn en dergelijke hoor, meer fruitig en minder snoep achtig Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
stilte Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Is dat altijd al een energiedrankje geweest? 'k Had daar geen flauw benul van, dronk het vroeger ook al eens. Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream Link to comment
Lav Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 hoe lang bestaat dat drankje dan al? Ik drink het nog maar een jaar of 2 Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
stilte Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Moet zijn want ik drink het al vele jaren niet meer (zonder specifiek aanwijsbare redenen overigens). Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream Link to comment
retep Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Moet zijn want ik drink het al vele jaren niet meer (zonder specifiek aanwijsbare redenen overigens). De aanprijzing: "Ride the energy wave" deed het niet meer voor jou? Hier in NL is de energiedrank van de AH (25 cts p/st)het meest populair, de schoolgaande jeugd zuipt ze met honderdtallen leeg. Wat voor mijn generatie de zak chips wa,s is voor de kinderen van tegenwoordig die suiker/cafeinebommetjes. Quote Link to comment
Lav Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 gohja, ik drink geen koffie en rook niet, als ik een opkikkertje nodig heb dronk ik vroeger cola maar dat drink ik nu dus amper nog. Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
stilte Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Ik ook niet hoor, drink de laatste jaren eigenlijk enkel nog water, zonder bruis meestal. Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream Link to comment
Zwendel Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Ik ook niet hoor, drink de laatste jaren eigenlijk enkel nog water, zonder bruis meestal.Altijd met Teisseire grenadine. <- hardcore Quote Link to comment
156 Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Ik heb mij enkele maanden geleden enkele cafétieres van Bodum gekocht. Geweldige dingen zijn dat. Quote Link to comment
Zwendel Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Ik heb mij enkele maanden geleden enkele cafétieres van Bodum gekocht. Geweldige dingen zijn dat. Senseo, ik zou eigenlijk Nespresso moeten nemen maar mijn anti-snob gen belet me Quote Link to comment
retep Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Als wij Nespresso zouden gaan drinken zouden we serieus moeten bezuinigen op iets anders, rete duur spul ! Quote Link to comment
Zwendel Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Dacht dat ze hun patent kwijtgespeeld waren? Quote Link to comment
Hamirubi Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Dat ziet er geweldig uit! Ik heb mij enkele maanden geleden enkele cafétieres van Bodum gekocht. Geweldige dingen zijn dat. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Yncke Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Grote aanrader, die dingen. Quote yncke.be Link to comment
wietstock Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Ben ook al jaren gestopt met senseo/koffiezet en zet thuis voornamelijk koffie met een caffettiera. Heerlijke straffe koffie (espresso) en je kiest zelf je bonen + kost geen stukken van mensen. Samen met french press-systeem (Mask) naar mijn mening de beste (betaalbare) manier om koffie te maken. Quote Link to comment
Waldorf Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Ik maak hiermee mijn koffie: Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
retep Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Ik maak hiermee mijn koffie: Koffiefilters op in Aalter ? Quote Link to comment
Waldorf Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Beter? Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Recommended Posts