Aerogi Posted April 8, 2021 Share Posted April 8, 2021 N.a.v. het bericht dat ik ergens ben tegengekomen dat er misschien een integrale zou uitkomen van de Geuzen, ben ik deze nog eens aan het herlezen. Moet echt al meer dan 20 jaar geleden zijn dat ik ze heb gelezen. Straf dat het ondertussen 35 jaar geleden is dat het eerste album heb gekregen. Ik zit nu aan nr 6 Onheil boven Damme. Het is eigenlijk wel straf hoe de tekenstijl is geëvolueerd tussen de eerste paar albums en vanaf album nr 5-6. in bijlage scans van het eerste en 6e album. Waarom die ene foto omgekeerd staat is me een compleet raadsel. Quote Link to comment
cinco Posted April 8, 2021 Share Posted April 8, 2021 Is dit uit één van de eerste albums met de meer cartoony stijl die dichter aanleunt bij de S&W stijl? Quote Link to comment
Gilles Posted April 8, 2021 Share Posted April 8, 2021 1 uur terug, cinco zei: Is dit uit één van de eerste albums met de meer cartoony stijl die dichter aanleunt bij de S&W stijl? Ja. Quote Link to comment
cinco Posted April 8, 2021 Share Posted April 8, 2021 Ik herinner me vooral die intro in een album met die wezentjes die de hoofdzonden geloof ik moeten symboliseren. Quote Link to comment
acor Posted April 8, 2021 Share Posted April 8, 2021 De inkting door Eugeen Goossens gaf de reeks voor mij een meerwaarde. Quote Link to comment
cinco Posted February 18 Share Posted February 18 Op 8/4/2021 om 21:33, cinco zei: Ik herinner me vooral die intro in een album met die wezentjes die de hoofdzonden geloof ik moeten symboliseren. Ah, dit was wat ik toen bedoelde. Nu zat ik te zoeken of er een Middeleeuwse inspiratiebron was voor deze versie van de 7 hoofdzonden. Ze doen wat denken aan het voorkomen van de pestdokters uit die tijd, al heeft dat niet dadelijk inhoudelijk verband. Air 1 Quote Link to comment
Recommended Posts