cinco Posted April 11, 2021 Share Posted April 11, 2021 De wereld heeft nood aan meer Fré van der Mugge. Het onverwachte moet bestreden worden in de surrealistische jungle des levens van Boucq. Quote Link to comment
linthout Posted April 12, 2021 Share Posted April 12, 2021 Ik ben het volledig eens met jou. MEER van dit! En waar zitten de nieuwe Reiser, Pirana, Wolinski, Claire Brétecher? Het lijkt wel alsof humorstrips voor volwassenen compleet aan het uitsterven zijn! Quote Link to comment
TDPB Posted April 12, 2021 Share Posted April 12, 2021 Die zitten op instagram en aanverwanten. Quote Link to comment
linthout Posted April 12, 2021 Share Posted April 12, 2021 Kun je geloven dat ik niet eens weet wat instagram is. Aaiaaiaai... Ik word stilaan oud vrees ik.... Quote Link to comment
Aleksandr Posted April 12, 2021 Share Posted April 12, 2021 euh, instagram is van Facebook, maar toch <ietske> anders? zover ben ik ook nog, maar dan... Quote Link to comment
sanderg Posted April 13, 2021 Share Posted April 13, 2021 Erg prettig dat er hier nog mensen zijn die- net als ik- geen donder van intstagram e.d. begrijpen.. Ik geloof overigens ook niet dat ik het nodig heb Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
TDPB Posted April 13, 2021 Share Posted April 13, 2021 Instagram is vooral een podium voor het delen van afbeeldingen. Dus veel foto's en illustraties. Ideaal formaat ook om korte humorstrips op te delen. Quote Link to comment
cinco Posted October 11 Author Share Posted October 11 Die Fré van der Mugge interventies in de Kuifje Special doen me zin krijgen in een degelijke integrale uitgave rond dit figuur. Doem aan het Zwerk heb ik vorig jaar nog gekocht. De tanden van de Haai heb ik ooit gelezen en het Avontuur Lonkt heb ik hier liggen... ... maar daarnaast zijn er nog verschillende albums met dit personage die onvertaald zijn gebleven. lukoste 1 Quote Link to comment
Recommended Posts