Ga naar inhoud

Plastieken Plunk


Recommended Posts

Tiens, Pulp Deluxe post hier tegenwoordig niet meer. Vroeger (meer dan tien jaar geleden intussen) waren die hier toch redelijk actief. 

 

Enfin, ik post dan zelf maar dat deze zaterdag de Plastieken Plunk uitgereikt wordt. Ik was er zelf een keertje bij in Gent, intussen toch al 15 jaar of zo geleden, het was misschien zelfs één van de allereerste uitreikingen. Goed volk als K. Morissens, B. Evens, S. Dupré en M. Boon waren daar toen ook als ik me goed herinner. 

 

Uit bijna vijftig inzendingen  werden 8 genomineerden geselecteerd, lees er hier meer over.

 

De makers aan het woord

 

Aanwezigen worden beperkt wegens één of ander pandemie. Ik was zelf graag gegaan om mijn zus te vertegenwoordigen (die in Engeland woont), maar ben helaas in quarantaine. Maar de finale zal via livestream te volgen zijn, dus doe ik dat maar en hopelijk nog meer mensen. Een link is er voor zover ik weet nog niet. 

 

 

 

Link naar reactie

Ik wist het niet van tevoren dus het was wel tof om te zien. Winnaar is mijn eigenste zus Gerlinde!

 

Mijn andere zus (die ook tekent) mocht de prijs in ontvangst nemen omdat Gerlinde in Engeland woont en niet aanwezig kon zijn. Daar gaat haar winnende verhaal trouwens over.

 

Volg haar bijna dagelijkse stripjes hier! Volgen en / of liken wordt aangemoedigd. 

 

 

 

Link naar reactie
11 minuten geleden, Lük Bey zei:

Ik wist het niet van tevoren dus het was wel tof om te zien. Winnaar is mijn eigenste zus Gerlinde!

 

Mijn andere zus (die ook tekent) mocht de prijs in ontvangst nemen omdat Gerlinde in Engeland woont en niet aanwezig kon zijn. Daar gaat haar winnende verhaal trouwens over:

 

https://www.pulpdeluxe.be/strips/home/

 

 

 

 

Dus je wist niet dat ze genomineerd was?

afbeelding.thumb.png.5f10d919b266c34e2b49116c68de5871.png

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...