cinco Posted May 11, 2021 Share Posted May 11, 2021 Enkele weken geleden pas leren kennen. En een aangename verrassing. Aanrader. Quote Link to comment
cinco Posted May 11, 2021 Author Share Posted May 11, 2021 Ik weet niet hoe men erin slaagt temperatuur over te brengen in een tekening, maar het is alsof je het broeierige van de velden kunt voelen. Quote Link to comment
bouncer Posted May 12, 2021 Share Posted May 12, 2021 6 uren geleden, cinco zei: Ik weet niet hoe men erin slaagt temperatuur over te brengen in een tekening, maar het is alsof je het broeierige van de velden kunt voelen. inspiratie opdoen bij Hermann. Quote Link to comment
cinco Posted June 25, 2021 Author Share Posted June 25, 2021 Ik heb beide albums recent nog een keer herlezen. Toch sterk hoe het tweede deel het beeld dat men na het eerste deel van de hoofdfiguur heeft onderuithaalt. Het overkoepelende verhaal krijgt daardoor heel wat meer nuance en laat ook zien hoe iemand doorheen de tijd en omwille van zijn levenservaringen kan veranderen. Quote Link to comment
cinco Posted July 14, 2021 Author Share Posted July 14, 2021 De protagoniste in warme rode tinten gehuld (door het nabije kamerlicht) en haar man in kille blauwe tinten. Toeval of symbolisch? Quote Link to comment
cinco Posted January 21, 2022 Author Share Posted January 21, 2022 huilen op je trouwdag Quote Link to comment
cinco Posted June 7, 2022 Author Share Posted June 7, 2022 Het derde en laatste deel zou normaal gezien deze maand verschijnen, maar is blijkbaar verschoven naar november. Quote Link to comment
De Hollander Posted June 7, 2022 Share Posted June 7, 2022 1 uur geleden, cinco zei: Het derde en laatste deel zou normaal gezien deze maand verschijnen, maar is blijkbaar verschoven naar november. Dat is super jammer, ik keek er naar uit. Quote Link to comment
shakeitupguy Posted June 8, 2022 Share Posted June 8, 2022 Dat is niet erg. Heb ik voldoende tijd om de 2 eerste delen te herlezen. Benieuw trouwens wanneer Gone with the wind van Pierre Alary zal cerschijnen. Quote Link to comment
cinco Posted June 8, 2022 Author Share Posted June 8, 2022 6 minuten geleden, shakeitupguy zei: Dat is niet erg. Heb ik voldoende tijd om de 2 eerste delen te herlezen. Maar anders had je ze back-to-back-to-back kunnen lezen. Quote Link to comment
cinco Posted June 18, 2022 Author Share Posted June 18, 2022 cover van het album dat dit drieluik afsluit Quote Link to comment
cinco Posted October 24, 2022 Author Share Posted October 24, 2022 vanaf 2 november verkrijgbaar Quote Link to comment
cinco Posted October 29, 2022 Author Share Posted October 29, 2022 Toch even in de voormiddag dat tweede deel herlezen om weer helemaal mee te zijn voor deel drie. Quote Link to comment
Recommended Posts