Stem Franquin naar de finale Posted June 21, 2021 Posted June 21, 2021 Met zelfs 150€ korting voor vaste klanten. Quote Geniet dagelijks van een portie Guust en Franquin in het toernooi! Stem hier op de Flaterfoon!!!
Gilles Posted June 21, 2021 Posted June 21, 2021 Ik ben er me bewust van dat SU stelstelmatig van plan is om de prijzen op te trekken. Maar uhm... ik hoop dat dit een grap of vergissing is. Zijn de pagina's verzilverd en is het opschrift van goud? Quote
Stem Franquin naar de finale Posted June 21, 2021 Author Posted June 21, 2021 Wacht maar tot je de prijs van de nieuwe Kiekeboe's ziet. Quote Geniet dagelijks van een portie Guust en Franquin in het toernooi! Stem hier op de Flaterfoon!!!
Gilles Posted June 21, 2021 Posted June 21, 2021 3 minuten geleden, Ambreville zei: Wacht maar tot je de prijs van de nieuwe Kiekeboe's ziet. Dat is nog begrijpelijk, dat is een gekende reeks. Quote
kbellon Posted June 21, 2021 Posted June 21, 2021 Moest het nu bv in Rwandese Frank staan, dan was het een koopje geweest. Quote
Recommended Posts